تکلیف زمین‌های منطقه کوثر ارومیه مشخص شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: از شهرداری ارومیه خواستارم که قانون شفافیت در خصوص زمین‌های کوثر انجام شود و هر چه سریع‌تر اطلاعات لازم را در اختیار شورای اسلامی شهر و شهروندان بگذارد.

گلشن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نیاز است به دنبال کسب رضایت شهروندان باشیم و فراموش نکنیم که خادم آنها هستیم و باید برای توسعه شعر تلاش کنیم.

وی ادامه داد: خواستار اعمال قانون در تمام فرآیندهای اداری و مسائل مربوط به کارکنان شهرداری هستم، برخی با اجرای قانون مخالف هستند و در صورت اجرای عدالت ناراضی خواهند شد، اما اگر همیشه بر مبنای قانون حرکت کنیم، حتی مخالفان نیز به مرور زمان با اجرای عدالت و قانون همراه می‌شوند، زیرا خواهند دید که عدالت در حال اجرا است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: از شهرداری ارومیه خواستارم که قانون شفافیت در خصوص زمین‌های منطقه کوثر انجام شود.

وی با اشاره به طرح سوال و پیگیری در مورد زمین‌های منطقه کوثر از شهردار، تصریح کرد: سوالاتی را از شهردار پرسیدم تا مشخص شود چه مقدار از زمین‌های شهرداری در اختیار مسکن ملی قرار گرفته است؟ و آیا دادگاه به نفع شهرداری رأی داده است؟

نوروزی اضافه کرد: اگر توافق انجام شود، این زمین‌ها با قیمت ۱۰ سال گذشته محاسبه خواهد شد یا قیمت به‌روز می‌شود؟ و آیا اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه اطلاعی از این موضوع داشتند؟

وی گفت: خواستار شفاف‌سازی در خصوص اطلاع اعضای فعلی از جریان این زمین‌ها هستم. چرا تا امروز اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص حقوق مردم، در حاشیه و بی‌خبر مانده‌اند؟ آیا در این راستا تصمیم‌گیری برای مصوبه شورای اسلامی شهر لازم است یا خیر؟

وی خاطرنشان کرد: چرا اعضای شورای اسلامی شهر تا امروز در جریان اجحاف حقوق مردم قرار نگرفتند؛ در شرایطی که شعار شورای ششم ارومیه شفاف‌سازی است؟

کد خبر 584608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.