بودجه ۱۰ ساله شهرداری در اجرای پروژه برج‌ها هدر رفته است

معاون اداری مالی شهرداری خرم‌آباد گفت: پروژه برج‌های دوقلو، بزرگ‌ترین خیانتی است که طی ۵۰سال گذشته در شهر خرم‌آباد انجام شده است.

مسعود جایدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال ۹۳ مدیر فاوا بودم و طبق محاسباتی که در این سال از پروژه داشتم، ۴۸۶ میلیارد تومان سهم منطقه و بیش از ۵۰ میلیارد تومان سهم سازمان‌های تابع شهرداری از این پروژه بود، با این حساب حدود ۵۲۶ میلیارد تومان هزینه پروانه این مجموعه شده که همان آورده شهرداری است.

وی افزود: جای سوال است که چرا سهم شهرداری با وجود هزینه‌هایی که کرده است باید ۲۵ درصد و سهم شرکت معین کوثر ۷۵ باشد.

معاون اداری مالی شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: شهردار وقت به همراه استاندار آن زمان تاکید داشتند که شهرداری و شورا باید این پروژه را مصوب کنند و قرارداد امضا شود که همین اتفاق افتاد، با این وجود معتقد هستم پروژه برج‌های دوقلو، بزرگ‌ترین خیانتی است که طی ۵۰ سال گذشته در شهر خرم‌آباد انجام شده است.

جایدری تصریح کرد: چنان‌چه برآوردی از میزان هزینه و بهره‌وری پروژه داشته باشیم، مشخص می‌شود که ۱۷ هزار مترمربع زمین نیمه‌ساز در بهترین نقطه شهر ده سال است که رها شده و شهرداری خسارت زیادی متحمل شده است.

وی گفت: شهرداری در اجرای این پروژه نیمه‌تمام کل بودجه ۱۰ ساله‌اش را ضرر کرده است و انتظار می‌رود شرکت معین کوثر با شهرداری برای ادامه کار به توافق برسد.

کد خبر 584599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.