قهرمانان اروپا تا دندان مسلح!

باشگاه‌های اروپایی با هالند، داروین، مانه و تمدید امباپه، همگی در تلاش هستند تا اثر مثبت خود را روی بازار نقل و انتقالات بگذارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، اگرچه رئال مادرید در سال‌های اخیر به نوعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به تبدیل یک روال عادی کرده، اما حقیقت این است که برای تیم‌های اسپانیایی هر سال شرایط قهرمانی سخت‌تر می‌شود و باشگاه‌های لیگ‌های بزرگ اروپایی، رتبه‌های خود را با خرید بازیکنان تقویت کرده‌اند.

درحالی‌که یک ماه‌ونیم تا پایان بازار تابستانی باقی مانده از میان لیگ‌های برتر اروپا لیگ برتر، بوندسلیگا و سری آ تا این لحظه هزینه‌های بسیار زیادی نسبت به تیم‌های دو لیگ دیگر انجام داده‌اند. در ادامه نگاهی گذرا به برخی از باشگاه‌های سطح اول اروپا خواهیم داشت که به دنبال حفظ قدرت خود در بالاترین سطح بازی هستند.

لیگ برتر

منچسترسیتی
آبی‌های منچستر با پرداخت ۶۰ میلیون بند آزادسازی هالند، به اضافه ۳۰ میلیون حق معامله به پدر و عواملش توانستند شاه‌ماهی نقل و انتقالات را صید کنند. جای تعجبی وجود ندارد که دستمزد هالند با قرارداد جدیدش بالاترین میزان دستمزد در تاریخ لیگ برتر است. برخی می‌گویند یک خرید باکلاس جهانی برای منچستر سیتی لازم بود. آن‌ها در طی سال‌های اخیر کمبود یک بازیکن شماره ۹ مطمئن را به شدت احساس کردند. مهاجم نروژی می‌تواند بیش از پیش به قدرت منچستر و توانایی‌شان اضافه کند.

قهرمانان اروپا تا دندان مسلح!

لیورپول
پاسخ لیورپول به قرارداد هالند با سیتی، خرید داروین نونیز از بنفیکا بود. قرمزها مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیون یورو با احتساب متغیرها پرداخت کردند. باید دید آن‌ها چگونه خروج سادیو مانه به بایرن را هضم خواهند کرد، چراکه این بازیکن آفریقایی نمادی از دوران درخشان تیم یورگن کلوپ بوده است. آن‌ها همچنین با استعدادهای جوانی مانند کاروالیو و رمزی از آبردین در اسکاتلند قرارداد بسته‌اند. با این حال باید دید درمورد صلاح چه اتفاقی می‌افتد؛ خروج احتمالی وینگر مصری قطعاً شرایط لیورپول در بازار را تغییر می‌دهد و آن‌ها را مجبور به جذب یک ستاره جدید خواهد کرد.

قهرمانان اروپا تا دندان مسلح!

چلسی
تغییر مالکیت، برنامه‌های نقل و انتقالاتی چلسی را تا حدودی به تأخیر انداخته است. تاکنون هیچ معامله‌ای توسط این باشگاه انجام نشده و تنها بازگشت قرضی بروجا و گالاگر به ترتیب از ساوتهمپتون و کریستال پالاس رقم خورده است. محتمل‌ترین اقدام توسط چلسی را می‌توان معامله قرضی لوکاکو دانست؛ سپس هنگامی که مالک جدید، تاد بولی در باشگاه مستقر شد، گزینه‌های بزرگ‌تری در راه خواهد بود. درحال‌حاضر شایعاتی درباره چلسی برای خرید دلیخت از یوونتوس و ژولس از سویا به گوش می‌رسد.

تاتنهام هاتسپر
از زمانی که پاراتیچی به عنوان مدیر ورزشی تاتنهام انتخاب شد، این باشگاه خوب و بی‌سروصدا پیش می‌رود. لندنی‌ها با ۳۰ میلیون پوند با بیسوما از برایتون قرارداد امضا کردند و پریشیچ را نیز به صورت مجانی به ترکیب اضافه کردند. آنتونیو کونته به خوبی می‌داند که دارد چه می‌کند. با این حال، یک بازیکن هجومی را از دست داده است و نیاز دارد زوج رویایی سون و کین را تبدیل به یک مثلث زهردار کند. ریچارلیسون درحال‌حاضر جدی‌ترین گزینه تاتنهام برای تقویت خط حمله محسوب می‌شود.

قهرمانان اروپا تا دندان مسلح!

آرسنال
از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در دو فصل اخیر لیگ برتر، تأثیر خود را می‌گذارد. اگرچه توپچی‌ها می‌خواهند برای بازیکنانی مانند رافینیا بجنگند، باید با این واقعیت روبه‌رو شوند که فقط می‌توانند بازی در لیگ اروپا را به آن‌ها پیشنهاد دهند. امضای قرارداد با گابریل ژسوس با مبلغ ۵۲ میلیون و فابیو ویرا که خرید ۳۵ میلیونی چپ پای پورتو است، نشان دهنده گزینه‌های در دسترس آرسنال است. آرسنال همچون فصول اخیر با امیدواری به استقبال فصل می‌رود و درحال‌حاضر هزینه مناسبی نیز انجام داده است، باید صبر کرد و دید در فصل آینده برای قرمزپوشان لندن چه اتفاقی خواهد افتاد.

قهرمانان اروپا تا دندان مسلح!

منچستر یونایتد
یونایتد باشگاه بزرگی است که در منجلاب گیر افتاده است. بحث بزرگ کنونی منچستر این است که سرنوشت کریستیانو رونالدو چه خواهد شد. رونالدو بازیکنی است که انتظار بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و تیمی که این بازیکن را در اختیار دارد، باید یکی از حداقل نیازهای او را تأمین کند. با این حال، مهم‌ترین تغییر در اولدترافورد مربوط به کادر فنی است. تن هاگ از آژاکس آمده و با او پروژه جدیدی آغاز شده است که در آن بازیکنان مانند پوگبا، کاوانی و ماتا دیگر در آن جایی نخواهند داشت. مثل همیشه نام‌های زیادی در اطراف یونایتد به گوش می‌رسد. اگرچه دی یونگ و آنتونی واضح‌ترین اهداف برای تقویت خط میانی و خط حمله هستند، اما شکی وجود ندارد که منچستر نیاز دارد هزینه‌های سنگینی بپردازد تا دوباره به قله اروپا بازگردد.

کد خبر 584580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.