لزوم فعالیت درمانگاه شهرداری در مناطق محروم

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: به شرط اینکه درمانگاه شهرداری در مناطق محروم اهواز فعالیت جهادی داشته باشد به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

محمدحسین ملایی‌زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع درمان، درمانگاه شهرداری ارتقا خواهد یافت و مشروط بر اینکه برای کارکنان شهرداری تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر بگیرد و همچنین در قالب تیم‌های جهادی در مناطق محروم خدمت‌رسانی کند، به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی افزود: گروه‌های جهادی و خیران در حوزه‌های مختلف در مناطق محروم در حال فعالیت هستند که در ادامه با فعالیت درمانگاه شهرداری این گروه‌ها وارد حوزه درمان نیز خواهند شد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: مسائلی رخ داده است که بین شهروندان و شهرداری شکاف‌هایی ایجاد و منجر به اطمینان نداشتن به شهرداری شده است، با اجرای این طرح‌ها شکاف ایجاد شده به مرور زمان از بین خواهد رفت و اعتماد لازم تا حدودی ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای توسعه شهری نیازمند این هستیم که دستگاه‌ها فراتر از وظایف معمول خود کار کنند، چرا که با برنامه‌های مرسوم و معمول اتفاق بزرگی در شهر دیده نمی‌شود. اگر هر فردی یک قدم بیشتر از وظایف خود بردارد، اتفاقات خوبی برای آینده شهر رقم می‌خورد.

کد خبر 584577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.