تلاش شهرداری اهواز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز گفت: این سازمان آمادگی لازم جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری را دارد.

سعید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دو کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری اهواز در مجموع ۲۴۰ تن آسفالت در هر ساعت تولید می‌کنند، با این میزان تولید سرعت عملیات آسفالت معابر بسیار بیشتر شده و عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر به‌صورت روزانه انجام می‌شود.

وی افزود: سازمان عمران شهرداری علاوه بر تولید آسفالت، دارای کارخانه تولید بتن با عیار استاندارد و آزمایشگاهی مجهز است که با به‌کارگیری نیروهای متخصص و پشتکار بالا و تلاش شبانه‌روزی به‌دنبال رفع مشکلات شهر به‌ویژه در حوزه پروژه‌های عمرانی مانند، زیرسازی و آسفالت، جدول‌گذاری و نورپردازی است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز اضافه کرد: این سازمان به‌تازگی عملیات روکش آسفالت پل ال ۳۰۰ از تقاطع شهید کجباف را به پایان رسانده است که به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و پس از آن تیم عملیات آسفالت سازمان در عین‌دو مستقر خواهند شد و ادامه عملیات آسفالت معابر این منطقه کم‌برخوردار را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

وی تاکید: سازمان عمران شهرداری اهواز همانند سایر کلان‌شهرها به‌عنوان بازوی پرتوان شهرداری عمل می‌کند، لذا با توجه اولویت مدیریت شهری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، این سازمان آمادگی لازم جهت تکمیل پروژه‌ها را دارد و تمام توان خود را در این راستا به کار خواهد گرفت.

کد خبر 584562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.