رونمایی بارسا از کیت دوم فصل بعد

لباس جدید بارسلونا باز هم از المپیک الگو گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، بارسلونا لباس جدید خود را برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ عرضه کرده که از طلای المپیک در آن الهام گرفته شده و جدیدترین طراحی نایک برای این باشگاه اسپانیایی است.

الگوی پیراهن جدید بارسلونا دارای یک نقشه از شهر کاتالونیا است. طرح لباس اشاره‌هایی به مکان‌های مورد استفاده در بازی‌های المپیک ۱۹۹۲ در کاتالونیا دارد. این در حالی است که تزئینات بخش پایینی آستین‌ها رنگ‌های پنج حلقه المپیک را نشان می‌دهد. بارسا هنگام عرضه لباس خانگی خود برای رقابت‌های فصل بعد نیز به مناسبت سی‌امین سالگرد المپیک تابستانی در کاتالونیا از آن الهام گرفته بود.

بارسلونا لباس‌های خارج از خانه فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ خود را از ۲۷ ژوئن تا ۲ ژوئیه از طریق فروشگاه‌های بارسا و کانال‌های الکترونیک باشگاه برای پیش فروش در دسترس قرار داده است. مانند لباس خانگی بارسلونا برای فصل ۲۰۲۲-۲۳، پیراهن‌ها و شورت‌هایی که بازیکنان و هواداران می‌پوشند از پارچه پلی‌استر ۱۰۰% که بازیافت بطری‌های پلاستیکی است تهیه شده‌اند.

باشگاه بارسلونا به هواداران اطمینان داده است که کیفیت لباس‌های فروشی آن‌ها در فروشگاه‌های رسمی کاملاً برابر با کیفیت لباس‌هایی است که بازیکنان تیم ژاوی هرناندز در مسابقات مختلف به تن می‌کنند.

کد خبر 584531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.