اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در بویین‌میاندشت

فرماندار بویین‌ومیاندشت گفت: طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در ۱۰ نانوایی شهر بویین‌میاندشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضاعلی معصومی امروز_ دوشنبه ششم تیرماه_ در حاشیه مراسم آغاز طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان و نصب نخستین دستگاه کارت‌خوان در نانوایی‌های شهر بویین میاندشت، اظهار کرد: این طرح از ۴۵ نانوایی شهر بویین میاندشت در ۱۰ نانوایی اجرا شده است و به زودی دستگاه کارت‌خوان هوشمند در تمام واحدهای نانوایی شهرستان نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح تمام ارزیابی دولت بر اساس دستگاهی (کارتخوان) است که بانک سپه مدیریت می‌کند، افزود: در ساعت پایان شب به ازای نانی که نانوا فروخته باشد، ۱۵ درصد سود و یارانه به واحد نانوایی تعلق می‌گیرد.

فرماندار بویین ومیاندشت خاطرنشان کرد: قیمت نان هیچ تغییری نکرده است و محاسبه قیمت آن همانند نرخ سال ۱۴۰۰ است، شهروندان با مراجعه به نانوایی‌ها تنها با کارت‌های بانکی و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان ویژه نانوایی، می‌توانند خرید خود را انجام دهند.

معصومی با بیان اینکه سهمیه آرد برای نانوایی‌ها بر اساس تعداد نانی است که به شهروندان می‌فروشند، تصریح کرد: خرید نان دستگاه‌های دولتی، نهادها و بیمارستان‌ها که خرید تجمیعی دارند، از طریق مسئول خرید و کارت بانکی تعریف شده انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: در ارزیابی از شهرهایی که طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در آنها به اجرا درآمد، مشخص شد ۳۰ درصد در مصرف آرد صرفه‌جویی شده است.

فرماندار بویین‌ومیاندشت با بیان اینکه طرح هوشمندسازی خرید نان با همکاری بانک سپه انجام شده است، گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح فراهم است و هیچ محدودیتی در تأمین آرد و نان مورد نیاز شهروندان وجود ندارد.

کد خبر 584516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.