علیرضا حقیقی یک‌فصل دیگر درون قفس‌توری نساجی

علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی در فصل گذشته، قرارداد خود را یک‌سال دیگر با قائمشهری‌ها تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال نساجی مازندران قهرمان جام‌حذفی فوتبال ایران به‌دنبال حضور موفق در تورنمنت‌های فصل آینده است و فعالیت‌های نقل‌وانتقال‌اش را با سپردن هدایت تیمش به حمید مطهری آغاز کرد.

نساجی طی روزهای گذشته در اعلام رسمی از توافق نهایی با علی شجاعی وینگر و محمد شریفی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران خبر داد و این دو بازیکن هرکدام با عقد قراردادی به‌مدت یک‌فصل به نساجی قائم‌شهر پیوست.

همچنین علی خطیر دروازه‌بان و احسان قهاری مدافع آینده‌دار و جوان نساجی به‌مدت دو سال دیگر با نساجی مازندران تمدید کردند، اما سومین تمدیدی امروز از راه رسید و علیرضا حقیقی دروازه‌بان باتجربه نساجی‌چی‌ها قرارداد خود را یک‌فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

حقیقی فصل گذشته در ۲۷ بازی لیگ‌برتر برای نساجی ۱۰ کلین‌شیت ثبت کرد و به‌همراه این تیم به لیگ بیست‌ویکم در جایگاه دوازدهم جدول پایان داد. اما دستاورد مهم حقیقی با نساجی قهرمانی در جام‌حذفی فوتبال ایران بود، نساجی برای نخستین‌بار فاتح جام‌حذفی فوتبال ایران بود و حقیقی نیز در دو بازی از ۳ دیدار از جمله فینال دروازه‌اش را بسته نگه داشت و یکی از مهم‌ترین عاملان موفقیت نساجی در فصل گذشته بود.

کد خبر 584509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.