ورود شهرداری فریدون‌شهر به ایمن‌سازی ساختمان‌ها

شهردار فریدون‌شهر گفت: شهرداری با راه‌اندازی آزمایشگاه‌های لازم برای کنترل کیفیت مصالح تولیدی در تنها کارگاه تولید شن و ماسه و مواد اولیه، سطح ایمنی ساختمان‌ها را بررسی می‌کند.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ایمنی ساختمان‌های شهری فریدون‌شهر، اظهار کرد: شهرداری فریدون‌شهر با راه‌اندازی آزمایشگاه‌های لازم برای کنترل کیفیت مصالح تولیدی در تنها کارگاه تولید شن و ماسه و مواد اولیه، سطح ایمنی ساختمان‌ها را بررسی می‌کند.

وی افزود: تلاش شده است در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان در دسترس بودن مصالح با کیفیت مطلوب مورد توجه قرار بگیرد.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: ضوابط نظام مهندسی در تمام ساخت‌وسازهای شهری مطابق ضوابط قانونی مورد تاکید شهرداری و دستگاه‌های مربوطه مورد توجه بوده است.

باتوانی ادامه داد: شهرداری فریدون‌شهر با نظارت مستمر و ارتباط نزدیک با نظام مهندسی در تلاش برای احداث ساختمان‌های ایمن و با کیفیت است.

وی تصریح کرد: شهرداری با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های بومی و محلی در صدد اصلاح و ایمن‌سازی ساختمان‌ها است و در این راستا واحدهای مختلفی از جمله واحد عمران و شهرسازی، واحد خدمات ایمنی و آتش‌نشانی برای صدور پایان کار، موارد متعددی را مورد کنترل و ارزیابی قرار می‌دهد.

شهردار فریدون‌شهر گفت: طی سال‌های گذشته به تأمین منابع مالی پایدار در شهرهای کوچک توجه نشده است. به دلیل مسافت زیاد با مراکز استان‌ها و کاهش جمعیت عملاً شرایط برای سرمایه‌گذاران مهیا نشده و بسیاری از طرح‌های سرمایه‌گذاری روی زمین مانده است.

کد خبر 584507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.