ضرورت استقرار "دادپزشک" در سازمان آرامستان شهرداری ساری

عضو شورای اسلامی شهر ساری از ضرورت استقرار دادپزشک در سازمان آرامستان این شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرام ایرجی امروز _ششم تیرماه_ در جلسه بررسی و پایش پروژه‌ها، طرح‌ها، برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت، اهداف بلندمدت سازمان‌های تابعه شهرداری ساری، اظهار کرد: نداشتن امکانات و تجهیزات مناسب برای ساختمان‌های بلند مهم‌ترین دغدغه سازمان آتش‌نشانی است، با توجه به اهمیت فعالیت سازمان آتش‌نشانی در رفع تهدیدات و مخاطرات اجتماعی باید امکانات آن متناسب با نیاز جامعه و خواست مردم توسعه یابد و به‌روز شود.

وی با بیان اینکه آموزش مردم در کنار تکمیل تجهیزات آتش‌نشانی امری ضروری است، ادامه داد: برای تأمین امنیت در کنار لزوم تجهیز آتش‌نشانی به انواع دستگاه‌ها و تجهیزات، آموزش مردم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد: در شرایط بحرانی شیوع کرونا خدمات سازمان آرامستان ارزشمند بوده است و استقرار "دادپزشک" در سازمان آرامستان شهرداری ساری نیز اقدامی مؤثر و کارآمد است که می‌تواند در کاهش هزینه و سرعت عمل امور مربوط به متوفی تأثیر بسزایی داشته باشد.

آینده‌نگری لازمه توسعه شهری است

سیدافشین راسخ، عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز در این جلسه آینده‌نگری را مهم‌ترین مؤلفه برای مدیریت برنامه‌ریزی دانست و اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید از روزمرگی خارج شویم و به آینده بیندیشیم.

وی با بیان اینکه تشکیل تیم کارشناسی برای برنامه‌ریزی بلندمدت در سازمان‌های مربوطه مورد تاکید است، ادامه داد: می‌توان با استفاده از پتانسیل نیروی انسانی کارآمد و توانمند شهرداری را به سمت توسعه سوق داد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد: توسعه شهری باید بر پایه آینده‌نگری باشد، اگر این نگاه در شهرداری وجود نداشته باشد، نمی‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

کد خبر 584456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.