تحلیل تکنیکال رمزارز یونی سوآپ امروز ۶ تیرماه+ نمودار و قیمت UNI

هر واحد از یونی سواپ در این لحظه با قیمت ۵.۸۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۰,۸۵۹ تومان معادل ۱۷۹,۴۰۶ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۵۲.۰۶ میلیون دلار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یونی سوآپ با نماد اختصاری UNI با ارزش بازار حدود چهار میلیارد دلار، در رتبه ۱۹ بازار قرار داشته و سهم ۰.۴۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از یونی سوآپ در این لحظه با قیمت ۵.۸۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۰,۸۵۹ تومان معادل ۱۷۹,۴۰۶ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۵۲.۰۶ میلیون دلار است.

قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۳.۰۹ درصد افزایش یافته است. بالاترین قیمت یونی سوآپ در تاریخ سیزدهم اردیبهشت ماه معادل ۴۴.۹۱ دلار بوده که اکنون ۸۷.۰۵ درصد پایین‌تر از آن زمان قرار دارد بر اساس آخرین تحلیل انجام شده پیش‌بینی افت قیمتی این رمزارز را خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال یونی سوآپ

تحلیل تکنیکال رمزارز یونی سوآپ امروز ۶ تیرماه+ نمودار و قیمت UNI

حمایت: حمایت ۴، ۳.۴۵ دلار و کف کانال نزولی

مقاومت: ۵.۸۲ ، سقف کانال نزولی و ۸ دلار

پیش‌بینی: این رمزارز در یک کانال نزولی کاملاً معنا دار قرار گرفته است که هر باری که به سمت سقف کانال نزولی حرکت مجدد به سمت کف پرتاب شده است، حال در این نقطه شاهد قرارگیری در یک سطح مقاومتی استاتیک ۵.۸ دلاری هستیم که در حال فشار قیمتی روی این رمزارز است، در صورتی که بتواند از این سطح عبور کند می‌تواند تا سطح سقف کانال نزولی حرکت کند.

ویژگی‌ها

تحلیل تکنیکال رمزارز یونی سوآپ امروز ۶ تیرماه+ نمودار و قیمت UNI

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست).

کد خبر 584454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.