تاخیر در پرواز تیم ملی والیبال ایران به لهستان

پرواز تیم ملی به دلیل اعتصاب کارکنان شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا به مونیخ لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته هفته دو لیگ ملت‌های والیبال به پایان رسید که قرار بود کاروان والیبال ایران ساعت ۱۲:۵۵ امروز _دوشنبه ششم تیرماه_ با پرواز هواپیمایی لوفت‌هانزا صوفیه را به مقصد مونیخ و سپس لهستان ترک کند.

پرواز تیم ملی به دلیل اعتصاب کارکنان شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا به مونیخ لغو شد و برنامه سفر به لهستان کاروان تیم ملی والیبال ایران با مشکل روبه‌رو شد که با پیگیری و هماهنگی‌های به عمل آمده، ملی‌پوشان فردا سه‌شنبه و با یک روز تأخیر در دو یا سه گروه عازم ورشو و سپس گدانسک، محل برگزاری هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ خواهند شد.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال ایران از هفتم تا دوازدهم تیرماه تمرینات خود را در شهر گدانسک پیگیری می‌کند و در این مدت در هتل دیگری اسکان خواهد یافت اما از روز _دوشنبه سیزدهم تیرماه_ در هتل محل اسکان تیم‌های شرکت کننده در هفته سوم لیگ ملت‌ها اسکان خواهد یافت.

مردان والیبال ایران روزهای _چهاردهم تا هجدهم تیرماه_ به ترتیب و در چارچوب هفته سوم و پایانی لیگ ملت‌ها به مصاف تیم‌های لهستان، ایتالیا و اسلوونی و صربستان می‌روند تا به کار خود در مرحله گروهی پایان دهند.

کد خبر 584446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.