هزاران گردشگر در انتظار رزرو هتل بدون‌ ستاره سوئیس

کانتون وله در سوئیس، میزبان هتل بدون ستاره‌ای است که نظر هزاران گردشگر از سراسر کشور و حتی جهان را به خود جلب کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بسیاری از مسافران هنگام حضور در هتل‌های سراسر دنیا، از شلوغی و سروصدای زیاد شاکی می‌شوند و ادعا می‌کنند که به راحتی نمی‌توانند در اتاق‌های خود بخوابند. همین امر گروهی از خلاقان اهل سوئیس را به ایجاد هتلی دونفره در یک فضای طبیعی سوق داده است که با ظاهر غیرمعمولی، هزاران نفر از مردم کشور و جهان را برای رزرو خود جذب کرده است. این هتل، بدون هیچ دیوار یا سقفی، در فضایی کاملاً باز روی سطحی هموار ساخته شده و تنها یک تختخواب دونفره، یک چراغ خواب و چند صندلی را در خود جا داده است.

سازندگان این هتل بدون ستاره، هدف خود از احداث آن را دعوت مردم به تأمل در مورد محیط اطراف خود معرفی کرده‌اند و امیدوار هستند از این طریق، مسافران را به تفکر در مورد تمام مشکلات موجود در جهان و در نتیجه، تغییر نگرش خود جهت حل آن‌ها سوق دهند. در واقع، هتل در فضایی بنا شده است که مسافران را به تأمل در مورد بحران‌هایی نظیر تغییرات اقلیمی، جنگ و رقابت بی‌پایان انسان‌ها برای حفظ کره خاکی و نقش او در آسیب به محیط زیست دعوت می‌کند.

سازندگان هتل بدون‌ستاره سوئیس از احداث هتل‌های مشابه در سایر نقاط کشور خبر داده و ادعا کرده‌اند مسافران این هتل‌ها می‌توانند از خدمات خوردن و نوشیدن در آن‌ها بهره‌مند شوند، ضمن این‌که تماشای چشم‌اندازهای اطراف نیز نهایت لذت را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 584435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.