۳طلا، ۵نقره و ۲برنز حاصل‌کار ایران در چانچئون

تیم‌ملی تکواندوی کشورمان با کسب سه مدال طلا، پنج نقره و دو برنز به کار خود در تورنمنت آسیایی کره‌جنوبی پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا با حضور ۳۸۶ تکواندوکار از ۳۴ کشور از روز جمعه آغاز شد و این تورنمنت به‌مدت چهار روز در سالن «هوبان» شهر چانچئون کره‌جنوبی ادامه داشت و امروز برای نمایندگان ایران رسماً به پایان رسید.

در روز پایانی مسابقات، فرزان عاشورزاده نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم کشورمان در دیدار اول خود برابر «لیانگ» از کشور چین، یکی از عنوان‌داران تکواندوی جهان در دو راند نزدیک مبارزه را ۱۳ بر ۱۳ و ۱۳ بر ۱۰ واگذار کرد و نتوانست به مرحله بعدی صعود کند.

امیرمحمد بخشی هم در وزن ۸۰- کیلوگرم ابتدا «رامش حسینی» از افغانستان را از پیش‌روی برداشت اما در مرحله یک‌چهارم حریف «سئو» از کره‌جنوبی نشد و در راندشماری، دو بر یک (هشت بر هفت به سود بخشی در راند اول، ۱۰ بر سه به نفع نماینده کره‌جنوبی در راند دوم و پنج اخطاره‌شدن بخشی در راند سوم) مبارزه را واگذار کرد.

تیم‌ملی تکواندوی ایران در این تورنمنت با تلاش زنان و مردان کشورمان موفق به کسب سه طلا، پنج نقره و دو برنز شد. ناهید کیانی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده سه طلا، میرهاشم حسینی، مهدی حاج‌موسایی، مبینا نعمت‌زاده، نسترن ولی‌زاده و علی نادعلیان پنج مدال نقره، زهرا شیدایی و دانیال بزرگی نیز دو مدال برنز برای کشورمان کسب کردند.

کد خبر 584384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.