ویژگی‌های شخصیتی غلامرضا تختی چه بود؟

یک گرافولوژیست گفت: جهان‌پهلوان تختی فردی آرام، ملاحظه‌گر، مستقل و از نظر شخصیتی واضح بوده؛ البته نوعی نگرانی درونی داشته است که در ظاهر آن را به خوبی کنترل می‌کرد.

محمود محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تحلیل دست‌خط جهان‌پهلوان «غلامرضا تختی» بازیکن اسبق تیم ملی کشتی ایران اظهار کرد: نخستین موردی که در این دست‌خط به‌چشم می‌آید پاره‌خط‌های عمود، واضح و قاطع است؛ یعنی فرد در تصمیمات خود قاطعانه عمل می‌کند و از ابراز وجود خود هیچ ابایی ندارد.

وی راست‌دست بودن و محدوده سن ۳۰ سال را از ویژگی‌های دیگر دست‌خط این شخصیت دانست و افزود: پاره‌خط‌ها خیلی آرام، واضح و کنترل شده تحریر شده و «الف‌» کاملاً عمود است.

این گرافولوژیست، دومین نکته قابل توجه در این نوشته را دقیق تحریر شدنِ نقطه‌ها سر جای خود بیان کرد و گفت: امضا ساده است و ابتدا با پیچ‌هایی شروع می‌شود که گویا از واژه‌ای اقتباس شده‌اند و در ادامه خطی مستقیم، آرام و کنترل‌شده ترسیم می‌شود.

وی در تحلیل دست‌خط این شخصیت گفت: جهان‌پهلوان تختی فردی آرام، ملاحظه‌گر، مستقل و از نظر شخصیتی واضح بوده و نوعی نگرانی در درون خود داشته است که می‌توان گفت در ظاهر به خوبی آن را کنترل می‌کرد.

ویژگی‌های شخصیتی غلامرضا تختی چه بود؟

ویژگی‌های شخصیتی غلامرضا تختی چه بود؟

کد خبر 584378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.