خط‌کشی محوری معابر سطح شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: خط‌کشی محوری معابر سطح شهر با رنگ ترافیکی و رعایت قوانین خط‌کشی به صورت شبانه‌روزی و منقطع انجام می‌شود.

عبدالصادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش روزافزون وسایل نقلیه و حجم ترافیک در معابر درون‌شهری، ساماندهی ترافیک، تعیین مسیر عبور خودروها، جلوگیری از بروز تصادف و اختلال در حرکت خودروها، واحد حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اقدام به خط‌کشی محوری ۳۵ کیلومتر از معابر سطح شهر کرده است.

وی افزود: خط‌کشی محوری معابر سطح شهر با رنگ ترافیکی و با رعایت قوانین خط‌کشی به صورت شبانه‌روزی و منقطع انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر بلوار کاشانی، بلوار آزادی و بخشی از معابر ناحیه غرب با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال خط‌کشی شده است.

نجفی ادامه داد: نظم‌بخشی ترافیکی و فراهم آوردن محوری قابلیت رؤیت در شبانه‌روز، تسهیل در عبورومرور رانندگان و زیباسازی معابر سطح شهر از اهداف اجرایی این طرح بوده است.

وی با بیان اینکه روند انجام عملیات خط‌کشی ترافیکی در سطح معابر شهر ادامه خواهد داشت و تمام معابری که نیاز به این عملیات دارند براساس برنامه زمان‌بندی شده خط‌کشی خواهد شد، تصریح کرد: از شکیبایی و همکاری شهروندان در انجام خط‌کشی قدردانی می‌کنم و از رانندگان تقاضا دارم با حرکت در میان خطوط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، سهمی در کاهش تصادفات داشته باشند.

کد خبر 584377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.