۴۰ پروژه بزرگ شهری در کرمان اجرایی می‌شود

مدیر بازرسی شهرداری کرمان گفت: ۴۰ پروژه بزرگ شهری در کرمان در حوزه‌‎های مختلف خدماتی، درمانی، پژوهشی و حمل‌ونقل اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کرمان، مرتضی هوش‌هویدا با اشاره به پیگیری برای تحقق سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق پنج‌گانه شهر کرمان اظهار کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری حدود ۱۷ پروژه متعلق به سال‌های گذشته است که با همکاری سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ۱۲ پروژه تعیین‌تکلیف شده و پنج پروژه دیگر باقی مانده است.

وی با تأکید بر اینکه پنج طرح باقی‌مانده، با سازوکار اداری و رفع مشکلات فراسازمانی، به‌زودی ساماندهی خواهد شد، گفت: مدیریت بازرسی شهرداری کرمان با جدیت پیگیر به سرانجام رسیدن این پروژه‌ها است.

مدیر بازرسی شهرداری کرمان از تعریف و مشخص‌شدن ۴۰ پروژه بزرگ توسط شهرداری کرمان خبر داد و گفت: امیدواریم با شروع مقدمات کار برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین‌شده، شاهد دوران طلایی سرمایه‌گذاری در کرمان با رویکرد جدید باشیم.

وی با تأکید بر اینکه واحد نظارتی شهرداری از سرمایه‎‌گذاران حمایت خواهد کرد، افزود: ساماندهی ورودی‌های شهر، سرمایه‌گذرای در حوزه حمل‌ونقل، تعریض معابر، آسفالت سرد و کاشت گیاهان دارویی در هشت پارک با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و بهسازی پارک‌ها، اجرای پروژه‌های عمرانی مناطق و نظارت ویژه بر پسماند و راه‌اندازی «اورژانس ۱۳۷» در منطقه یک شهری از پروژه‌های تعریف شده است.

هوش‌هویدا در خصوص پیگیری برای تحقق سرمایه‎‌گذاری در کرمان، از اجرای «کلین‌بوردهای تبلیغاتی» در ۹۶ نقطه از شهر خبر داد و گفت: این سازه، طراحی زیبا و کاربردی دارد که در تلاشیم در هر پنج منطقه شهرداری اجرا شود.

وی نظارت بر خدمات رفاهی کارکنان شهرداری را از دیگر موارد در حال پیگیری این مدیریت دانست و گفت: رفع ضعف و کمبودها در حوزه امکانات رفاهی کارکنان شهرداری باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه اقدامات خوبی از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی در نظر گرفته شده و در این راستا حدود ۱۲ موضوع رفاهی برای کارکنان پیشنهاد شده است.

کد خبر 584359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.