بازگشایی طرح سالم‌سازی دریا در رودسر

شهردار رودسر گفت: طرح سالم‌سازی دریا به‌ منظور رفاه حال شهروندان و گردشگران در فصل تابستان، بازگشایی شده است.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح سالم‌سازی دریا در رودسر که به دلیل شیوع کرونا بیش از دو سال تعطیل بود، یکشنبه هفته جاری همزمان با آغاز فصل تابستان طی مراسمی با حضور مسئولان محلی و شهروندان بازگشایی شد.

وی افزود: طرح سالم‌سازی شهر رودسر، دارای امکاناتی از جمله شناگاه زنان و مردان، قایق موتوری، جت‌اسکی، سرویس بهداشتی، نمازخانه، کانکس‌های عرضه و فروش مایحتاج ضروری و فضای اتراق برای شهروندان و گردشگران است.

شهردار رودسر با تاکید بر اینکه طرح سالم‌سازی دریا به‌منظور رفاه حال شهروندان و گردشگران در فصل تابستان بازگشایی شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری به منظور حفظ امنیت جان شهروندان نجات‌غریق زن و مرد استخدام و در طرح سالم‌سازی دریا مستقر کرده است.

صفایی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر در تلاش است با ایجاد فضا و امکانات مناسب در ساحل دریا، اوقات خوب و خوشی را در فصل تابستان برای شهروندان و گردشگران فراهم کند.

به گزارش ایمنا، شهرستان رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم‌آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان، در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 584353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.