روز پایانی و آخرین شانس برای کسب مدال طلا در بخش مردان/فرزان عاشورزاده امید اول قهرمانی

مسابقات قهرمانی تکواندوی آسیا، روز پایانی‌اش را پشت‌سر می‌گذارد و کشورمان دو نماینده روی تاتامی می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا با حضور ۳۸۶ تکواندوکار از ۳۴ کشور از روز جمعه آغاز شد و این تورنمنت به‌مدت چهار روز در سالن «هوبان» شهر چانچئون کره‌جنوبی ادامه پیدا کرد و روز پایانی‌اش برای ایران نیز از راه رسید.

تیم‌ملی تکواندوی کشورمان، تاکنون موفق به کسب سه طلا، پنج نقره و دو برنز شده است. ناهید کیانی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده سه طلا، میرهاشم حسینی، مهدی حاج‌موسایی، مبینا نعمت‌زاده، نسترن ولی‌زاده و علی نادعلیان پنج مدال نقره، زهرا شیدایی و دانیال بزرگی نیز دو مدال برنز برای کشورمان کسب کرده‌اند.

بر همین اساس، بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا با برگزاری مسابقات اوزان سوم و ششم برای تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان به پایان می‌رسد.

در ادامه این رقابت‌ها که از جمعه سوم تیرماه در شهر چانچیون کره‌جنوبی آغاز شده، امروز دوشنبه ششم تیرماه و در روز پایانی، تکواندوکاران اوزان ۶۳- و ۸۰- کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که فرزان عاشورزاده و امیرمحمد بخشی از تیم کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند. گفتنی است تیم ایران در بخش زنان و در وزن ۶۷- نماینده‌ای ندارد.

ازآنجاکه تیم ملی تکواندوی کشورمان تا به اینجای کار در بخش مردان به مدال طلایی دست پیدا نکرده و فقط سه نقره و یک برنز به‌دست آورده است، فرزان عاشورزاده امید نخست و سپس امیرمحمد بخشی، شانس‌های ایران برای قهرمانی هستند.

کد خبر 584350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.