عصرانه خبری شهرهای ایران در پنجم تیرماه

در این بسته خبری از احداث شهربازی در نقاط مختلف شهر قدس تا آغاز طرح ضربتی بررسی وضعیت ایمنی مراکز شهری دزفول و اخذ ۱۲ مصوبه از وزیر کشور برای رفع چالش های شهری بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

احداث چند شهربازی در نقاط مختلف شهر قدس

سعید شهلی، شهردار شهر قدس گفت: کمبود شهربازی در این شهرستان محسوس است و مدیریت شهری برای احداث چند شهربازی در نقاط مختلف شهر برنامه‌ریزی کرده است.

نصب ۵ دوربین نظارت ترافیک در بیرجند

مسلم قلی‌نژاد، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند گفت: پنج دوربین نظارت تصویری کنترل ترافیک در تقاطع و میادین شهر نصب و راه‌اندازی شد.

آغاز طرح ضربتی بررسی وضعیت ایمنی مراکز مهم شهری دزفول

روح‌الله بهشتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: طرح ضربتی بررسی وضعیت ایمنی مراکز مهم شهری دزفول به منظور پیشگیری از وقوع حوادث نظیر آتش سوزی و ایمنی سازه آغاز شد.

اخذ ۱۲ مصوبه از وزیر کشور برای رفع چالش‌های شهری بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد از اخذ ۱۲ مصوبه از وزیر کشور برای رفع چالش‌های شهری بجنورد خبر داد.

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه بازارچه سنتی شهرداری ساوه

محمدحسن افشاری، معاون عمرانی شهردار ساوه از پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه مشارکتی بازارچه سنتی شهرداری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

برگزاری چهارمین سه‌شنبه بانشاط در سمنان

امیر نجم، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: شهروندان محله بهاران، یک روز به‌یادماندنی همراه با بازی و ورزش را در طرح " سه‌شنبه‌های با نشاط" تجربه کردند.

اجرای بیش از ۲۰۰ عملیات مختلف در معاونت خدمات شهری قدس

جمال عزیزی، معاون خدمات شهری شهرداری قدس از اجرای بیش از ۲۰۰ عملیات مختلف عمرانی و خدماتی و اجرای بیش از ۱۰ هزار متر بتن‌ریزی و اصلاح نوار حفاری‌ها، و ۱۱۰۰ متر جدول‌گذاری، بتن‌ریزی و اصلاح کفپوش معابر و انجام اقداماتی از قبیل اصلاح نشست معابر، نصب دریچه‌ها، مخلوط‌ریزی، دیوارکشی، ترمیم و لوله‌گذاری‌های جزئی در سطح شهر در سه‌ماهه نخست سال جاری توسط مرکز فوریت‌های شهری شهرداری قدس (۱۳۷) خبر داد.

جان دوباره در درختان خشکیده شاهین شهر

علی عرب، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر گفت: به همت هنرمندان و با طرحی ابتکاری پیکرتراشی درختان خشکیده سطح شهر در قالب مجسمه‌های چوبی انجام شد.

کاشت بیش از ۵۰۰ درختچه در میدان اصلی زرند

محمدرضا جعفری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری با بیان اینکه ساماندهی فضاهای شهری نقش مؤثری در آرامش روانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، گفت: تحقق طرح جامع توسعه شهری، و ایجاد و توسعه فضاهای سبز از مهمترین برنامه‌های این سازمان است.

کد خبر 584262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.