احداث ۷ بوستان اختصاصی بانوان در مشهد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ بوستان یا فضای اختصاصی ویژه بانوان در مشهد وجود دارد، گفت: باتوجه به ضرورت تخصیص فضاهای اختصاصی بیشتر به بانوان، احداث هفت بوستان جدید یا فضای اختصاصی ویژه بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی نجفی اظهار کرد: بوستان‌های بانوان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فضاهای اختصاصی با هدف ارتقای نشاط بانوان مشهدی و استفاده همراه با آرامش از زیرساخت‌های سبز شهری همواره یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها بوده است و در حال حاضر ۱۲ بوستان یا فضای اختصاصی ویژه بانوان در مناطق مختلف شهر مشهد برای خدمت‌رسانی به بانوان در حال ارائه خدمات هستند.

وی ادامه داد: اکنون بوستان حجاب در منطقه دو، بوستان بهار در منطقه سه، بوستان‌های بهشت و ارم در منطقه چهار، بوستان وحدت در منطقه پنج، بوستان‌های رجا و امید در منطقه شش، بوستان‌های نصرت، طرق و ریحانه در منطقه هفت، بوستان‌های ملت و مادر و کودک در منطقه ۱۱ با فضایی بیش از ۵۵ هکتار در اختیار بانوان مشهدی قرار دارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: با توجه به ضرورت تخصیص فضاهای اختصاصی بیشتر به بانوان از ابتدای سال جاری نیز با برنامه‌ریزی‌های مختلف، احداث هفت بوستان جدید یا فضای اختصاصی ویژه بانوان در دستور کار قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری در اختیار بانوان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این فضاها شامل، فضای اختصاصی بانوان پردیس، فضای اختصاصی بانوان بوستان بسیج، بوستان بانوان طرق، بوستان بانوان وکیل‌آباد، بوستان بانوان کوهسنگی، بوستان بانوان شاهد و بوستان بانوان چهل بازه است.

کد خبر 584253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.