دوست ندارم خداحافظی‌ام پر سروصدا باشد/چهارمین روز از ماه چهارم زمان خوبی برای رفتن بود!

سیدجلال حسینی مدافع سالیان متمادی فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: هر آمدنی رفتنی دارد، صفر تا صد این تصمیم با خودم بوده و می‌خواستم بدون سروصدا از فوتبال خداحافظی کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجلال حسینی مدافع با تجربه و مستحکم پرسپولیس، در سن ۴۱ سالگی پس از دستاوردهای بزرگ و افتخارات ریز و درشت از فوتبال خداحافظی کند. حسینی از فصل بیست‌ودوم به‌طور رسمی به عنوان یکی از دستیاران یحیی گل‌محمدی به نیمکت این تیم که اکنون کریم باقری و افشین پیروانی را نیز به عنوان کاپیتان‌های اسبق تیم‌ملی و پرسپولیس در اختیار دارد، اضافه خواهد شد.

سید جلال حسینی در رابطه با خداحافظی‌اش از دنیای بازی و وارد شدن به مربیگری اظهار کرد: نمی‌دانم چه بگویم. از شما تشکر می‌کنم اما هرآمدنی یک رفتنی هم دارد و صفر تا صد این خداحافظی تصمیم خودم بود. هرچند سخت بود اما در نهایت این تصمیم را گرفتم و فکر می‌کنم تصمیم درستی هم بود.

وی در ادامه با اشاره به این تصمیم افزود: با خیلی‌ها صحبت کردم؛ اما خودم تصمیم گرفتم خداحافظی کنم و این یک تصمیم شخصی بود. با آقا یحیی مفصل صحبت کرده بودم و او هم همه چیز را به خودم سپرده بود که جا دارد از او و همه هم‌بازیانم تشکر کنم که این روزها به یادم بودند.

کاپیتان پر افتخار فوتبال ایران در خصوص خداحافظی از فوتبال در مستطیل‌سبز خاطرنشان کرد: بازی خداحافظی؟ نه! فقط دوست داشتم با مردم و با گذاشتن فقط یک عکس خداحافظی کنم. دست آقای درویش درد نکند ولی خیلی دوست نداشتم سروصدا به‌پا کنم. نمی‌خواستم شلوغش کنم و این یک تصمیم شخصی است و به همین خاطر از آقای درویش عذرخواستم.

سیدجلال حسینی در پایان گفت: دوست داشتم خداحافظی‌ام یک‌ربطی به دوران فوتبالم یا شماره پیراهن من داشته باشد. سال‌ها پیراهن شماره ۴ را در تیم‌ملی، پرسپولیس و سایر تیم‌ها پوشیدم و حالا هم روز چهارم ماه چهارم (تیرماه) سال ۱۴۰۱ است و فکر می‌کنم انتخاب خوبی بوده باشد.

کد خبر 584248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.