۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
کاری که ناتمام ماند

یک کاربر فضای مجازی در رشته توییتی به ماجرای آخرین دیدار مادر شهید «محمدمهدی لطفی‌نیاسر» با فرزندش در معراج شهدا پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک کاربر فضای مجازی در رشته توییتی به ماجرای آخرین دیدار مادر شهید «محمدمهدی لطفی‌نیاسر» با فرزندش در معراج شهدا پرداخته است.

او نوشت: «دو تا از برادرهایش به خانه آمدند. نزدیک ظهر بود. خواستم ناهار بیاورم که گفتند به خانه خودشان می‌روند، ناراحت و گرفته بودند، اما من علت را نپرسیدم. نمی‌دانم چرا؟ کمی بعد آمدند و کنارم نشستند، گفتند مادر مهدی زخمی شده است. بلند شدم و گفتم خوب دنبالش برویم.

آن لحظه فقط گفتم یا امام زمان بچه شش ماهه‌اش را چه کنم؟ فقط به فکر نوه‌ام بودم. مهدی دو دختر و یک پسر دارد.

پیکر شهدای T4 خیلی زود به وطن بازگشت و مراسم خوبی هم در معراج شهدا برگزار شد، ما هم به معراج شهدا رفتیم، دیدار عیدانه‌ام با مهدی در معراج شهدا انجام شد.

با مهدی درد دل کردم و گفتم: مهدی تو می‌خواستی بقیع را آزاد کنی، مادر، وقتی با هم به مکه رفته بودیم به من گفت مادر آرزو دارم که بقیع را آزاد کنم، گفتم: پسرم کارت را ناتمام گذاشتی و رفتی. شهادتت مبارک باشد، مادر جان.»

کاری که ناتمام ماند

به گزارش ایمنا، در نخستین ساعات دوشنبه، بیستم فروردین‌ماه سال ۱۳۹۷ چندین موشک به فرودگاه نظامی «تیفور» در استان «حمص» سوریه شلیک شد که سامانه پدافند هوایی سوریه آن‌ها را منهدم کردند. در مجموع هشت موشک به پایگاه هوایی تیفور شلیک شد که در پی آن شماری کشته و زخمی شدند.

در این حمله هوایی، هفت تن از مستشاران ایرانی نیز به شهادت رسیدند. یکی از این شهدا، شهید محمدمهدی لطفی‌نیاسر فرزند حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله لطفی‌نیاسر از روحانیون قم و اهل شهر قم بود که در ۳۶ سالگی به شهادت رسید. او برادر رئیس صداوسیمای قم و از منسوبین روحانی شهید حجت‌الاسلام موسوی‌دامغانی و آیت‌الله مؤمن از فقهای شورای نگهبان بود.

کد خبر 584197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.