اردوی تیم ملی والیبال جوانان در اسلوونی

تیم ملی والیبال جوانان ایران، خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان ۲۰۲۲ آسیا آماده می‌کند که از _سی‌ویکم مرداد تا هفتم شهریورماه_ سال جاری در کشور بحرین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اعضای تیم ملی جوانان ساعت ۵:۳۰ بامداد امروز _یکشنبه پنجم تیرماه_ از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی دبی و سپس اسلوونی شدند تا ششمین اردوی آماده‌سازی خود را در این کشور برگزار کنند.

تمرینات توپی و بدنسازی بخشی از برنامه‌های این تیم در اردوی اسلوونی برای کسب آمادگی هر چه بیشتر برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا است که تا _چهاردهم تیرماه_ ادامه خواهد داشت.

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم در این اردوی برون‌مرزی علاوه بر پیگیری تمرینات، قرار است هشت مسابقه دوستانه با تیم‌های ملی زیر ۲۰ سال اسلوونی، اتریش، بحرین و برزیل (هر تیم دو دیدار) برگزار کنند.

عرشیا به‌نژاد، پندار مومنی‌مقدم، ایلشن داوودی، سجاد جلوداریان، حسین حاجی‌کلاته، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، مهدی بیاتی، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، شایان سپهری‌فرد، یونس جوان، پوریا حسین‌خانزاده، پوریا حسین‌پور، عرفان اصغرپور، مبین نصری بازیکنان دعوت شده به این اردوی برون‌مرزی هستند.

امیرمهدی نفر (سرپرست)، غلامرضا مومنی‌مقدم (سرمربی)، مهران زارع، علی فتاحی و محمد منصوری (مربیان)، پویا عزیزی (کمک‌مربی)، محمدهادی قاسمی (مربی بدنساز)، محسن سیاه‌دوش و سائد جدیدالاسلام (آنالیزور)، چالاک محمد رحیمی (ماساژور) و عرفان مداح (فیزیوتراپ) تیم ملی والیبال جوانان را در این اردو همراهی می‌کنند.

همچنین در راستای پشتوانه‌سازی حرفه‌ای و قدرتمند برای سال‌های آینده تیم ملی بزرگسالان با توجه به پتانسیل خوب جوانان والیبال ایران، این تیم به عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا که از _شانزدهم تا بیست‌وسوم مردادماه_ برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

کد خبر 584178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.