هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز یکشنبه پنجم تیرماه در ساعت منتهی به ۹صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۲۸ در وضعیت هوای ناسالم (زرد) برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _یکشنبه پنجم تیرماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۸ در وضعیت هوای ناسالم (زرد) برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

ایستگاه باهنر با شاخص ۹۸، فرشادی با شاخص ۸۸، فرشادی با شاخص ۸۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان اکنون در ایستگاه فیض با شاخص ۱۳۷، ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۳۴، خرازی با شاخص ۱۲۰، احمدآباد با شاخص ۱۱۴ و استانداری اصفهان با شاخص ۱۰۶ و پروین با شاخص ۱۳۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

ایستگاه جی با شاخص ۲۱۵ در وضعیت هوای بسیار ناسالم (بنفش) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های انقلاب، رهنان، میرزاطاهر، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، شاهین‌شهر، مبارکه و سجزی است که شاخص کیفی هوای سجزی با قرار گرفتن روی عدد ۱۵۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) و مبارکه با عدد ۸۵ و شاهین‌شهر با شاخص ۷۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 584162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.