آغاز عملیات اجرایی احداث چهارراه ساحل ۱

شهردار محمودآباد از آغاز عملیات اجرایی احداث چهارراه ساحل یک در مرکز شهر خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه و تبدیل سه‌راه مرکز شهر به چهارراه، این مسیر تبدیل به یک مکان گردشگری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بختیاری در مراسمی که با حضور شهروندان و مسئولان محمودآباد برگزار شد، اظهار کرد: اجرای پروژه احداث چهارراه ساحل یک در مرکز شهر، پس از سال‌ها انتظار مردم با همت مسئولان شهرستان در دستور کار قرار گرفت و اجرای آن در سه فاز عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه فاز نخست عملیات با تخریب یک واحد مسکونی از امروز آغاز شد، افزود: فاز نخست این طرح تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و بلافاصله اجرای فاز دوم دستور کار قرار می‌گیرد.

شهردار محمودآباد خاطرنشان کرد: در فاز دوم این طرح غرفه‌های تجاری از جمله کافی‌شاپ و رستوران احداث و تا پاسی از شب برای تأمین امنیت شهروندان فعال می‌شود؛ همزمان با اجرای فاز دوم شهرداری نسبت به جمع‌آوری المان مازندران قدیم و تلویزیون شهری اقدام می‌کند.

شهردار محمودآباد با اشاره به اجرای فاز سوم این پروژه، تاکید کرد: در این فاز که مدت اجرای آن یک‌سال است، تملک ساختمان وزارت کار، استراحتگاه وزارت کار و پاسگاه انتظامی شهرستان محمودآباد انجام و زمین برای اجرا تحویل سرمایه‌گذار می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه برای تملک فاز نخست این پروژه ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: در فاز نخست پروژه طراحی پیاده‌رو سبز به طول ۱۲ متر به سمت ساحل انجام شد، فاز دوم پروژه در مرحله طراحی است و تا دو هفته دیگر آماده می‌شود؛ قرار است در فاز دوم نزدیک به ۴۰ غرفه فست‌فود و رستوران که گردشگرپذیر است، ایجاد شود.

شهردار محمودآباد با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زیرساختی در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر است، گفت: با اجرای این پروژه و تبدیل سه‌راه مرکز شهر به چهارراه، این چهارراه تبدیل به یک مکان گردشگری می‌شود.

کد خبر 584160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.