بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی + بیوگرافی، سن و عکس الیکا ناصری

الیکا ناصری بازیگر نوظهور سینما و تئاتر است که در سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت در نقش ابرا یاغی بازی کرده است.

به گزارش ایمنا، الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال پرطرفدار یاغی و متولد دهه هشتاد است. این بازیگر جوان و با استعداد سابقه بازی در تئاتر را دارد و سریال یاغی اولین نقش مهم و جدی او به شمار می‌آید که با بازی در این فیلم توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

بیوگرافی الیکا ناصری

الیکا ناصری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در سال ۱۳۸۱ در شهر تهران به دنیا آمد. او در سال ۱۳۸۸ وقتی که فقط هفت سال داشت اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی تجربه کرد. این بازیگر جوان به تازگی پا به عرصه سینمای کشور گذاشته است و از چهره‌های تازه کار اما با استعداد در زمینه هنر پیشگی به شمار می‌آید. او سابقه بازی در تئاتر را نیز داشته و به گفته خودش علاقه زیادی به خواندن کتاب و مطالعه دارد.

بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی + بیوگرافی، سن و عکس الیکا ناصری

سن الیکا ناصری

الیکا ناصری هنر پیشه نقش ابرا در سریال پر مخاطب یاغی، متولد سال ۱۳۸۱ است و ۲۰ سال سن دارد.

ازدواج و همسر الیکا ناصری

از وضعیت ازدواج و همسر الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در فیلم یاغی، اطلاعات دقیقی در دسترس نیست ولی در بیشتر منابع گفته شده که او مجرد است.

تحصیلات و خانواده الیکا ناصری

اطلاعات دقیقی در مورد رشته تحصیلی، میزان تحصیلات و خانواده الیکا ناصری منتشر نشده است.

فعالیت هنری الیکا ناصری

با توجه به اینکه الیکا ناصری از کودکی فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم میان ماندن و رفتن آغاز کرده است، نشان دهنده علاقه او به بازیگری است. این هنر پیشه نو ظهور هنگامی که در تئاتر مشغول فعالیت بود، توانست نظر محمد کارت را به خود جلب کند. آقای کارت که کارگردان سریال یاغی است، نقش ابرا را برای الیکا ناصری در نظر گرفت و به این ترتیب او به جمع بازیگران اصلی این سریال جذاب و تماشایی پیوست.

الیکا ناصری در سریال یاغی

سریال یاغی در ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمد. این سریال اولین نقش مهم و جدی الیکا ناصری به شمار می‌آید که باعث شناخته شدن وی نیز شد. سریال یاغی اثری در ژانر درام اجتماعی و به کارگردانی محمد کارت است که فیلم نامه آن را پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت بر اساس رمان «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش به نگارش درآورده‌اند. در این فیلم الیکا ناصری در نقش ابرا بازی می‌کند. خانواده ابرا قصد دارند به آلمان مهاجرت کنند اما ابرا عاشق پسری به نام جاوید با بازی علی شادمان می‌شود.

خلاصه داستان سریال یاغی

سریال یاغی روایتگر زندگی کشتی گیر جوان و نابغه‌ای به نام جاوید است که با قبول پیشنهاد حمایت مالی از سوی یک مرد ثروتمند، به راه خلاف کشیده می‌شود. جاوید نوجوانی از محله‌های پایین شهر تهران است که به دلیل اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده است، هنوز نتوانسته برای خود شناسنامه و هویتی داشته باشد. جاوید به دنبال پیدا کردن راهی است که ثابت کند مرحوم محمود گنجی پدر اوست، در این میان اصرار مادر ابرا برای بردن او به آلمان باعث خودکشی ابرا می‌شود.

بازیگران سریال یاغی

  • علی شادمان در نقش جاوید
  • الیکا ناصری در نقش ابرا
  • پارسا پیروزفر در نقش بهمن
  • طناز طباطبایی در نقش طلا همسر بهمن
  • امیر جعفری در نقش اسماعیل معروف به اسی قلک
  • نیکی کریمی
  • فرهاد اصلانی
  • مه‌لقا باقری در نقش مادر ابرا
  • مهدی حسینی نیا در نقش رحمان بردار بهمن
  • آبان عسکری در نقش عاطفه خواهر جاوید
  • عباس جمشیدی‌فر در نقش علی آقا گرگین
  • جواد خواجوی در نقش خواننده گروه موسیقی

بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی + بیوگرافی، سن و عکس الیکا ناصری

الیکا ناصری در فیلم میان ماندن و رفتن

الیکا ناصری اولین فعالیت بازیگری خود را در فیلم میان ماندن و رفتن تجربه کرد. این فیلم سینمایی در سال ۱۳۸۸ به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی حمید مولوی ساخته شد. داستان این فیلم درباره نان آور یک خانواده پنچ نفره است که مجید نام دارد. پدر او که بر اثر یک حادثه زمین گیر شده است تلاش می‌کند تا با پارچه نویسی بتواند باری از روی دوش مجید بردارد اما برادر بزرگ مجید که منصور نام دارد او را ترغیب می‌کند تا به صورت غیر قانونی از کشور خارج شده و با کار در کشورهای شیخ نشین پول بیشتری را روانه خانه کند. بازیگران مشهوری چون جواد عزتی، گلاره عباسی، ساعد سهیلی، رضا رادمنش، محمود جعفری، فریبا جدیکار، مصطفی ساسانی و … نیز در فیلم میان ماندن و رفتن ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم شناسی الیکا ناصری

نام فیلم سال تولید
میان ماندن و رفتن، به کارگردانی بهروز شعیبی ۱۳۸۸
سریال نمایش خانگی یاغی، به کارگردانی محمد کارت ۱۴۰۱

کد خبر 584099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابرا ربیعی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    خوب خیلی عالی