استقبال کم‌نظیر اصفهانی‌ها از نخستین نمایشگاه بازار گیاهان دارویی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: نمایشگاه "بازار گیاهان دارویی" که برای نخستین‌بار در اصفهان برگزار شده است، با استقبال کم‌نظیر شهروندان روبه‌رو شد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به برگزاری نمایشگاه بازار گیاهان دارویی که با همکاری اداره سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و منطقه چهار شهرداری اصفهان از سوم تا دهم تیرماه در محل باغ غدیر اصفهان دایر شده است، استقبال بسیار خوب شهروندان را از این نمایشگاه شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح سلامتی شهروندان و آشنایی هر چه بیشتر آنها با خواص گیاهان دارویی برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: در نمایشگاه بازار گیاهان دارویی واقع در باغ غدیر ۲۰ غرفه دایر شده است و گیاهان دارویی با قیمت‌های بسیار مناسب به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، با همکاری اداره سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان غرفه‌های سلامت جهت پایش سلامت شهروندان دایر می‌شود و کارشناسان تغذیه نیز برای ارائه خدمات مشاوره سلامت حضور خواهند داشت.

کد خبر 584073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.