قراردادم با پرسپولیس ۲ساله است/مذاکره‌ای با استقلال نداشتم+فیلم

سعید صادقی بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از انعقاد قرارداد با این تیم گفت: بدون قید و شرط با قرارادی به‌مدت دو فصل به پرسپولیس پیوستم و قبل از این هم هیچ‌گونه مذاکره‌ای با استقلال نداشتم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دقایقی قبل باشگاه پرسپولیس از خرید جدیدش رونمایی کرد و بدین ترتیب سعید صادقی آقای پاسور فصل گذشته لیگ‌برتر که شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات لقب گرفته بود به عضویت پرسپولیس درآمد و شاگرد گل‌محمدی شد.

سعید صادقی پس از عقد قرارداد با قرمزپوشان پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سرانجام قرارداد من با پرسپولیس نهایی شد و خیلی از این موضوع خوشحالم. خداروشکر می‌کنم امروز به آرزوی خود رسیدم و توانستم با تیم بزرگ پرسپولیس قرارداد ببندم.

وی درباره مدت قراردادش با پرسپولیس در حالی که گفته می‌شد به‌مدت یک‌فصل است افزود: اینطور نیست، قرارداد من با پرسپولیس دو ساله است.

بازیکن جدید پرسپولیس در خصوص کار کردن مجدد زیر نظر یحیی گل‌محمدی خاطرنشان کرد: همانگونه که در جریان هستید تقریباً چهار سال شاگرد آقای گل‌محمدی بودم و شناخت کاملی از او داشتم. با این شناخت کامل پرسپولیس را انتخاب کردم و علاقه شدیدی هم به این تیم داشتم که الان اینجا هستم.

صادقی درباره شماره پیراهن خود در پرسپولیس گفت: شماره پیراهنم را گل‌محمدی انتخاب می‌کند و فعلاً شماره پیراهن مشخص نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد با استقلال نیز مذاکره داشته اظهار کرد: پس از پایان لیگ‌برتر قرار بود به باشگاه پرسپولیس بیایم و قراردادم را امضا کنم اما به‌دلیل دعوت به اردوی تیم‌ملی و سپس مشکل شخصی این اتفاق مقداری به‌طول انجامید، اما مذاکره‌ای با استقلال نداشتم و پرسپولیس را از قبل انتخاب کرده بود.

صحبت‌های سعید صادقی را در ادامه به‌طور کامل‌تر می‌توانید در ویدیویی مشاهده کنید:

کد خبر 584071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.