جنگ اتلتیکو مادرید بر سر یک مدافع

اتلتیکو مادرید علاقه مند به جذب هکتور بیرین از آرسنال در تابستان امسال است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، هکتور بیرین مدافع اسپانیایی است که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده و می‌تواند پس از حضور در بتیس به فوتبال خود در اسپانیا ادامه دهد یا بار دیگر به انگلستان برگردد.

اتلتیکو مادرید علاقه مند به جذب هکتور بیرین از آرسنال در تابستان امسال است. این مدافع راست فصل خوبی را به عنوان بازیکن قرضی در رئال بتیس سپری کرد و به تیم اسپانیایی کمک کرد تا در کوپا دل ری قهرمان شود. بتیس امیدوار است که این بازیکن در تابستان امسال یک قرارداد دائمی امضا کند، اما آنها محدودیت‌های مالی متفاوتی دارند و تنها مشتری او نیز نیستند.

اتلتیکو ارتباط خود را بازیکن ۲۷ ساله حفظ کرده و دیگو سیمئونه برای اضافه کردن یک مدافع راست جدید به باشگاه فشار آورده است. امرسون رویال از تاتنهام، پابلو مافئو از مایورکا، نوردی موکیله از لایپزیش، ناهوئل مولینا از اودینزه و جاناتان کلاوس از لنز همگی در رادار اتلتیکو هستند.

اگرچه اتلتیکو مذاکراتی با بیرین داشته اما در روزهای اخیر علاقه آنها کاهش یافته است. بیرین اعلام کرده است که تمایلی به حضور در آرسنال ندارد. با اینکه او یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، اما امیدوار است به دوران ده ساله خود در این باشگاه پایان دهد.

بیرین در فصل گذشته از دوران حضور خود در رئال بتیس به بهترین نحو استفاده کرد. اگرچه دستمزد مانعی مشکل ساز برای هر معامله‌ای است، اما او امیدوار است این مشکل را با باشگاه‌ها حل کند و بالاخره جواز خروج از آرسنال را بگیرد.

مدافع راست اسپانیایی که سال‌ها در آرسنال درخشید، به خاطر مصدومیت در بازی برابر چلسی در سال ۲۰۱۹، چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی دیگر همان بازیکن سابق نشد. اگرچه او هنوز یک چهره بسیار محبوب در آرسنال است اما می‌خواهد بالاخره راه خود را از توپچی‌ها جدا کند.

کد خبر 584068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.