آغاز طرح فراگیری دیجیتالی در لندن

مدیران لندن در نظر دارند طرح جدیدی را برای بهره‌مندی عموم مردم از پلتفرم‌های دیجیتال پیاده کنند که در نتیجه آن، ۷۵ هزار شهروند تا سه سال آینده از خدمات دیجیتالی بیشترین بهره را خواهند برد، ضمن این‌که خدمات آفلاین نیز گسترش خواهد یافت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آمار حاکی است که بیش از ۲۷۰ هزار نفر از ساکنان پایتخت بریتانیا از دسترسی به اینترنت یا خدمات دیجیتالی محروم هستند و این در حالی است، که این خدمات به طور محدود در اختیار حدود دو میلیون نفر از مردم این شهر قرار می‌گیرد. محدودیت استفاده از اینترنت می‌تواند ناشی از نداشتن تجهیزات شخصی برای اتصال به اینترنت باشد یا این‌که افراد در دسترسی به خدمات اینترنتی با مشکل مواجه شوند.

صادق‌خان، شهردار لندن از آغاز این طرح در آینده نزدیک خبر داده و مدعی شده است که اقدامات جدید را با همکاری اداره فناوری و نوآوری شهر پیاده خواهد کرد، ضمن این‌که طرح بازسازی لندن، سرمایه لازم را برای آن فراهم می‌آورد. صادق‌خان، هدف خود از اجرای فراگیری دیجیتال در سراسر شهر را افزایش مهارت‌های اینترنتی تمام شهروندان معرفی کرده و مدعی شده است این اقدام به تقویت اقتصاد پایتخت انگلستان نیز کمک زیادی خواهد کرد.

پیش از این نیز بیش از ۱۰۰ پروژه دیجیتالی در لندن پیاده شده بود اما در همه آن‌ها، تمام نیازهای مردم نظیر مهارت‌های پایه مورد توجه قرار گرفته نشده بود و در نتیجه، افراد محروم از این خدمات با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کردند.

طرح فراگیری دیجیتال جدید، تمام نیازهای شهروندان لندن را برطرف خواهد کرد و از این طریق، در بهبود دانش شخصی از دنیای دیجیتال و کیفیت زندگی سهیم خواهد بود. از سوی دیگر، محرومیت از داشتن تجهیزات الکترونیکی مانند تلفن همراه هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ یکی دیگر از مشکلات شهروندان لندن در بهره‌مندی از خدمات اینترنتی است که نهادهای خیریه و صاحبان مراکز تجاری داوطلب نیز از افزایش حمایت‌های مالی خود برای تأمین این نیاز خبر داده‌اند.

مدیران لندن از آغاز طرح فراگیری دیجیتال در سراسر شهر ابراز خرسندی کرده و آن را رویکردی برای ایجاد اتحاد بیشتر میان نهادها جهت شناسایی افراد محروم از اینترنت و در نتیجه ارائه خدمات گسترده‌تر دانسته‌اند، ضمن این‌که شهروندان بیشتری نیز از مهارت‌های دیجیتالی ضروری برخوردار خواهند شد.

آغاز طرح فراگیری دیجیتالی در لندن

کد خبر 583990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.