رفع مشکلات جوانان، هدف ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تصمیماتی که در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان گرفته می‌شود باید مشکل جوانان را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز _شنبه چهارم تیرماه_ در پنجاه‌ویکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان اظهار کرد: طی ۱۰ ماه گذشته تنها یک جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شده است که متأسفانه زمان خوبی را در این راستا از دست دادیم.

وی تصریح کرد: تصمیماتی که در این جلسات گرفته می‌شود باید مشکل جوانان را برطرف کند، همچنین باید تعدادی از جوانان شهر با استاندار اصفهان دیداری داشته باشند و مشکلاتشان را بیان و در تصمیم‌گیری‌ها اظهار نظر کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: باید مبنای جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان برنامه عملیاتی، اقدامات قابل سنجش و اندازه‌گیری باشد تا بتوانیم مشکلات جوانان را در همه ابعاد برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز افتخار می‌کنیم متوسط سنی فرمانداران اصفهان ۴۱ سال است زیرا در راستای انتخاب فرمانداران به جوانان اعتماد کردیم و نتیجه آن را هم به خوبی دیدیم.

جان‌نثاری افزود: جوانان باید اعتماد را احساس کنند تا اقبال آن‌ها بیشتر شود، امیدواریم این جلسات به وجود جوانان پویا شود.

به گزارش ایمنا، مسئله اوقات فراغت، آسیب‌های اجتماعی و ازدواج و خانواده دستور کار جلسه امروز پنجاه‌ویکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان بود.

کد خبر 583987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.