امباپه: قهرمانی در اروپا بزرگ‌ترین هدف ماست

پاری‌سن‌ژرمن پس از ناکامی فصل گذشته، به تغییرات بزرگی دست زده و امباپه نیز نقش بسیار مهمی در باشگاه فرانسوی برعهده دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کیلیان امباپه بار دیگر تاکید کرد که هدف اصلی پاری سن ژرمن کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در تاریخ است.

پس از رسیدن به فینال در سال ۲۰۲۰، پاری سن ژرمن فصل گذشته نتوانست از مرحله یک هشتم نهایی عبور کند زیرا آنها توسط رئال مادرید از دور مسابقات حذف شدند. رؤیای کسب عنوان قهرمانی در اروپا برای ناصر الخلیفی به عنوان مدیر عامل باشگاه پاری سن ژرمن و همچنین برای امباپه به عنوان یک بازیکن همواره مسیر سخت و صعب‌العبوری بوده است.

پاری سن ژرمن پس از ناکامی فصل گذشته، دست به تغییرات بزرگی زده و امباپه نیز نقش بسیار مهمی در باشگاه فرانسوی بر عهده دارد. مدیران این باشگاه امیدوار هستند تا با قرار گرفتن ستاره فرانسوی در رأس امور، بتوانند بالاخره ناممکن را ممکن کنند و به هدف خود برسند.

امباپه در مصاحبه‌ای اظهار کرد: بردن لیگ قهرمانان اروپا هدف مشخص و بزرگی برای پاری سن ژرمن است. باشگاه بدون شک از من به عنوان یک بازیکن بزرگ‌تر است و اینجا همه ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در نهایت به عنوان قهرمانی اروپا دست پیدا کنیم.

امباپه پس از سبقت گرفتن از زلاتان ابراهیموویچ به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه پی اس جی، تاکید کرد که آرزو دارد با پشت سر گذاشتن ادینسون کاوانی، بهترین گلزن تاریخ باشگاه شود: اگر به همین منوال ادامه دهم، دلیلی وجود ندارد که نتوانم این کار را انجام دهم."

وی افزود: شکی وجود ندارد که هر بازیکنی دوست دارد رکوردهای خوبی بر جای بگذارد و من فکر می‌کنم از پس تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ باشگاه بربیایم. کاوانی در صدر قرار دارد و زلاتان نیز پشت سر او بود. توانستم از زلاتان عبور کنم و دلیلی نمی‌بینم که با شرایط کنونی، نتوانم کاوانی را نیز پشت سر بگذارم.

کد خبر 583981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.