لزوم تقدیم لایحه تفریغ بودجه به شورای ششم

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری قم باید به‌زودی لایحه تفریغ بودجه خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کند تا مشکلی از این نظر در کمیته انطباق به وجود نیاید.

حسین صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تفریغ بودجه سال گذشته مجموعه مدیریت شهری قم، اظهار کرد: شهرداری قم باید به‌زودی لایحه تفریغ بودجه خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کند تا مشکلی از این نظر در کمیته انطباق به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه دریافت مجوز اعمال مساعدت به یک مرکز تعویض پلاک جهت تأمین و تجهیزات دوربین‌های نظارتی است، ادامه داد: طی سال‌های گذشته با اقدامات انجام شده در این مرکز شاهد سرعت وصول درآمدها و رضایت شهروندان هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: دریافت مجوز خرید، نصب و نگهداری ۱۶ پله‌برقی برای خط یک متروی قم انجام شده است، حدود ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای اجرای این ۱۶ پله‌برقی هزینه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دریافت مجوز ردیف بودجه جهت جمع‌آوری ریل‌های متروکه به همراه خاک‌برداری و جدول‌گذاری مورد توجه است، خاک‌برداری و جدول‌گذاری در این اراضی هزینه بالایی برای شهرداری قم در پی خواهد داشت که مجموعه مدیریت شهری در مرحله اول ۱۵ میلیارد ریال برای آن اختصاص داده است.

صابری با تاکید بر اینکه دریافت مجوز ایجاد ردیف بودجه به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به‌منظور احداث ساختمان سروش نیروی انتظامی نیز مورد توجه بوده است، گفت: از محل اعتبارات نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، بودجه‌ای حدود ۶۰ میلیارد ریال جهت احداث یک واحد کلانتری در جنب بوستان خضرنبی (ع) انجام خواهد شد که نحوه اقدام و عمل در این خصوص طبق نظر کمیسیون تخصصی خواهد بود.

کد خبر 583978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.