نارضایتی شهروندان خوانسار از آسفالت نامناسب معابر+ پاسخ شهردار

شهروندان خوانسار نسبت‌به وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌های سطح شهر و معابر محلات مختلف معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با گذر از یک یا دو خیابان شهر خوانسار می‌توان شاهد وضعیت نامناسب آسفالت معابر سطح شهر بود. چاله‌های ایجاد شده در خیابان‌ها و معابر، ناشی از حفاری‌های شرکت آب‌وفاضلاب بدون بازسازی رها شده و عبورومرور شهروندان و رهگذران را با اخلال مواجه کرده است.

این معضل هنگام بارندگی نمود بیشتری پیدا می‌کند و موجب سلب آرامش شهروندان، رانندگان و وارد آمدن خسارت به خودروهای سواری می‌شود.

مدت‌ها است که وضعیت آسفالت خیابان‌های مسکن مهر، شهرک یاسر و سایر نقاط شهر خوانسار نامناسب است؛ طی این سال‌ها نه تنها این مشکل حل نشده بلکه بر ابعاد آن نیز افزوده شده است.

شهروندان و رانندگان از وضعیت آسفالت خیابان‌های سطح شهر به شدت ناراضی و خواهان توجه مسئولان شهرداری و بهبود وضعیت آسفالت معابر هستند.

عده‌ای از شهروندان خوانسار در تماس با خبرگزاری ایمنا، نسبت به وضعیت اعتراض دارند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان شهر هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

ترمیم نوار حفاری‌های سطح معابر نیازمند ۲۰۰۰ تن قیر است

مهدی احمدی، شهردار خوانسار از اجرای نهضت آسفالت در سطح معابر شهر خبر داد و اظهار کرد: در بودجه سال جاری برای آسفالت معابر مسکن مهر سه میلیارد تومان و برای آسفالت معابر سطح شهر چهار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای آسفالت بلوار معلم چهار میلیارد تومان و خیابان امام (ره) دو میلیارد و ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است، افزود: شهرداری در نظر دارد سال جاری آسفالت‌ریزی را از میدان ۲۲ بهمن تا میدان سپاه و از میدان سپاه تا میدان عسل انجام دهد.

شهردار خوانسار از آسفالت ترانشه‌های معابر فرعی شهر خبر داد و تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری، ۱۲۰۰ تن آسفالت با اعتباری حدود دو میلیارد تومان در بخش ترمیم ترانشه معابر فرعی شهر استفاده شد.

احمدی گفت: حفاری‌های انجام شده از سوی شرکت آب و فاضلاب بدون بازسازی رها شده و شهرداری خوانسار برای ترمیم حفاری‌های به جامانده نیازمند ۲۰۰۰ تن قیر است.

کد خبر 583962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.