تعمیر تابلوهای انتظامی و ترافیکی منطقه ۱۳ با اعتباری حدود ۲۴۸ میلیون تومان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از وجود ۲۲۴۰ تابلوی ترافیکی در این منطقه خبر داد و گفت: این تابلوها برای آگاهی بیشتر شهروندان از موضوعات ترافیکی نصب شده است.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در سه ماه گذشته به طور میانگین حدود ۴۸ تابلوی انتظامی و ترافیکی در این منطقه نصب شده است، اظهار کرد: در این مدت به صورت میانگین حدود ۶۵ تابلوی ترافیکی و انتظامی تعمیر شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال حدود ۹۹ گاردریل در ۲۲ نقطه بزرگراه‌های منطقه نصب و ۲۲ عدد نیز تعمیر شده است، افزود: گاردریل‌ها در بزرگراه‌های شهید کاظمی، شهید اقارب‌پرست، شهید حبیب‌الهی و شهید میثمی نصب شده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سه ماه گذشته مبلغی حدود ۲۴۸ میلیون تومان برای انجام تعمیرات و نصب مجدد گاردریل‌ها هزینه شده است، ادامه داد: پروژه اجرای نیوجرسی‌ها و نصب گاردریل‌های بزرگراه شهید اقارب‌پرست در حال اتمام است و حدود ۹۰ درصد پروژه تکمیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام گاردریل‌های معیوب از سطح بزرگراه شهید اقارب‌پرست جمع‌آوری شده است که تا دو ماه آینده مراحل تعمیر آنها به پایان می‌رسد و پروژه به حالت اولیه بازمی‌گردد، همچنین انجام پروژه‌های حمل‌ونقلی منطقه در راستای تسهیل در امور شهروندان منطقه انجام می‌شود.

کد خبر 583916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.