خمین؛ شهر بدون مانع می‌شود

سرپرست شهرداری خمین گفت: شهرداری از ابتدای سال ۱۳۹۷ در راستای اجرای سیاست شهر بدون مانع و مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولان و کم‌توانان جسمی و حرکتی، پیوست مناسب‌سازی را برای تمام پروژه‌های عمرانی سطح شهر لحاظ کرده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای مناسب‌سازی پروژه‌های عمرانی شهر خمین برای سهولت در تردد معلولان خبر داد و اظهار کرد: شبکه معابر در هر شهر عامل ارتباطی فضاهای شهری است و با مناسب‌سازی آن برای معلولان، بسیاری از مشکلات این قشر از جامعه حل می‌شود.

وی افزود: شهرداری خمین از ابتدای سال ۱۳۹۷ در راستای اجرای سیاست شهر بدون مانع و مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولان و کم‌توانان جسمی و حرکتی، پیوست مناسب‌سازی را در تمام پروژه‌های عمرانی سطح شهر لحاظ کرده است.

سرپرست شهرداری خمین خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری مناسب‌سازی ضلع شرقی بلوار جانبازان و اجرای عملیات کف‌فرش به طول ۳۵۰ متر برای عبور و مرور معلولان، انجام شد.

احمدی اضافه کرد: عملیات اجرایی کف‌فرش انتهای خیابان شهید آیت‌الله سعیدی نیز در حال انجام است و مناسب‌سازی آن نیز همزمان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری در راستای اجرای سیاست شهر بدون مانع، ورق‌های آجدار روی کانیو کوچه‌های عرضی متصل به پیاده‌روهای بلوار شهید بهشتی برای تردد بدون مانع معلولان بالاخص صندلی‌های چرخ‌دار احداث شده است.

سرپرست شهرداری خمین ادامه داد: در این بازه زمانی مناسب‌سازی کف‌فرش خیابان بسیج به طول ۵۰ متر نیز اجرایی شد.

کد خبر 583877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.