کاهش اطاله دادرسی مطالبه مردم از دستگاه قضا است

امام جمعه بادرود گفت:رسیدگی به امور مردم و کاهش اطاله دادرسی و تسهیل گری مطالبات مردم از دستگاه قضایی است،

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امروز -سوم تیرماه- در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود با گرامی‌داشت سال روز شهادت مظلومانه آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی (ره)، اظهار کرد: قوه قضائیه باید مجاهدانه تلاش کند تا به دستگاه قضائی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی و نظام اسلامی دست یابد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به امور مردم و کاهش اطاله دادرسی و تسهیل‌گری مطالبات مردم از دستگاه قضائی است، ادامه داد: لازم است به گونه‌ای اقدام شود که دستگاه قضائی به روز، پیشرفته و قوی باشد تا مردم طعم خدمت‌رسانی را بچشند.

امام جمعه بادرود با اشاره به سال روز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و نقش مهم مبلغان در تبلیغ دین، تصریح کرد: تبلیغ دین رسالت انبیا و نصرت و یاری پروردگار عالم است.

وی با بیان اینکه امروز کار پیامبرگونه روحانیون و مبلغان در تبلیغ دین و تحمل سختی‌ها و شنیدن کنایه‌ها بسیار ستودنی است، تأکید کرد: برای تکمیل این فضیلت باید در امر تبلیغ، دین خود را به دانش و ابزار روز مجهز کرد تا بتوانیم مردم را به سوی قرآن و اهل بیت (ع) که حقیقت دین هستند، راهنمایی کنیم.

قاسمی با اشاره به عملکرد دولت در مدت مسئولیتش، افزود: امیدوارم دولت در این جراحی بزرگ و سرنوشت‌ساز اقتصادی موفق شود که کار بزرگی است، البته لازم است از دولت حمایت کنیم و از طرفی دولت نیز توجه کند که گرانی‌های سنگین اخیر به مردم فشار می‌آورد.

وی گفت: طبقه ضعیف و متوسط جامعه مشکل و نیاز به حمایت دارند، تیم اقتصادی دولت باید بسیار چابک باشد و قوی عمل کند، همچنین لازم است نظارت‌ها بیشتر شود.

کد خبر 583835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.