تلاش شهرداری اهواز برای کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب

معاون خدمات شهری شهردار اهواز گفت: نمی‌توان انتظار داشت تمام نقاط این شهر از وجود سگ‌های بلاصاحب خالی شود، اما تلاش می‌کنیم جمعیت آنها در شرایط فعلی کنترل شود.

علی‌اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای اینکه محیط امن و سالمی برای نگهداری سگ‌های بلاصاحب داشته باشیم، باید به‌صورت مداوم محل نگهداری آنها پاکیزه و بهینه شود، به‌همین منظور در هفته گذشته عملیات زنده‌گیری متوقف و صرفاً به ایمن و بهینه‌سازی محل نگهداری آنها پرداخته شد.

وی افزود: با پایان روند بهینه‌سازی محل نگهداری سگ‌های بلاصاحب، عملیات زنده‌گیری آنها با جدیت و سرعت بیشتری توسط اکیپ‌های مناطق هشت‌گانه و همچنین سازمان مدیریت پسماند از سر گرفته شد.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز تصریح کرد: مدیریت شهری این کلان‌شهر در نظر دارد طی فصل تابستان جمعیت سگ‌های بلاصاحب را برای جلوگیری از آسیب‌زایی آن‌ها در حد قابل کنترل نگه دارد تا در فصل پاییز و بازگشایی مدارس با مشکلی روبه‌رو نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف شهرداری آسایش شهر و شهروندان است، گفت: در خصوص جمع‌آوری سگ‌ها نیازمند مشارکت شهروندان هستیم تا بتوانیم در کمترین زمان شرایط را بهبود بخشیم؛ نمی‌توان انتظار داشت تمام نقاط شهر از سگ‌های بلاصاحب خالی شود، اما تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت تا جمعیت آنها در شرایط فعلی کنترل شود.

کد خبر 583823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.