بازآفرینی شهری مهم‌ترین رویکرد برگزاری اجلاس کمیسیون‌های معماری

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری دومین اجلاس مجمع روسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی شوراهای اسلامی کشور در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین مهاجری امروز -جمعه، سوم تیرماه- در حاشیه این اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی شوراهای اسلامی کشور، اظهار کرد: این اجلاسیه با عنوان "بازآفرینی شهری و توسعه مسکن ملی " از یکم تا سوم تیرماه به میزبانی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

وی اضافه کرد: اعضای مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در این اجلاس از زحمات مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به دلیل تثبیت و تداوم نهاد مدنی شوراها تجلیل کردند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: رویکرد این اجلاسیه تمرکز بر بازآفرینی تخصصی حوزه مسکن با رعایت استانداردها و ایمنی ساختمان‌ها و موضوعات و مشکلات شهرها است.

وی افزود: نخستین اجلاس این مجمع در شورای ششم در تبریز برگزار شد و در آنجا هیأت رئیسه و کمیته‌ها مشخص شدند و پس از بحث و گفت‌وگو جمع بندی صورت گرفت.

مهاجری تاکید کرد: ساخت و سازهای غیر ماز، قانون محل مطب پزشکان، موضوع کاربری‌های عمومی، املاک قولنامه‌ای و بدون سند از موضوعاتی بود که در این اجلاسیه بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 583815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.