رئال مادرید به دنبال ستاره آسیایی!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست!

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ جمعه سوم تیر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

تایمز:

* آنتونی مصمم است تابستان امسال راهی منچستریونایتد شود، اگرچه آژاکس تلاش کرده است با درخواست مبلغ ۶۹ میلیون پوندی برای فروش این وینگر برزیلی، کار انتقال را سخت کند.

رئال مادرید به دنبال ستاره آسیایی!

* زین‌الدین زیدان تأیید کرد که می‌خواهد هدایت تیم ملی فرانسه را برعهده بگیرد، پستی که در صورت جدایی دیدیه دشان پس از فینال جام جهانی امسال، در دسترس خواهد بود.

دیلی میل:

* بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا، منچستریونایتد با وجود افزایش آخرین پیشنهاد خود به ۵۶ میلیون پوند، همچنان از قیمت درخواستی بارسلونا برای فرنکی دی یونگ که زیاد است، ناراحت است

* تاتنهام به علاقه خود به علاقه خود برای جذب گابریل ژسوس از منچسترسیتی پایان داد و در عوض توجه خود را به رافینیا و ریچارلیسون معطوف کرده است تا یکی از آنها را به ورزشگاه امارات بکشاند.

رئال مادرید به دنبال ستاره آسیایی!

* برادر مایکل کین، مدافع اورتون، قرار است ماه آینده به منچستریونایتد بپیوندد تا جایگزین مذاکره کننده ارشد نقل و انتقالاتی شیاطین سرخ، (مت جاج) شود.

دیلی میرر:

* منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام در حال بررسی شرایط برای جذب یانیک کاراسکو، ستاره اتلتیکو مادرید در تابستان امسال پس از مشخص شدن بند فسخ او هستند.

دیلی استار:

* گفته می‌شود رئال مادرید به دنبال جذب هیونگ مین سون، مهاجم تاتنهام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، زیرا نتوانسته است کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را جذب کند.

رئال مادرید به دنبال ستاره آسیایی!

سان:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم فوتبال مارسی پیشنهادی برای جذب نونو تاوارس مدافع آرسنال به صورت قرضی با گزینه خرید دائمی او ارائه کرده است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که لاتزیو در حال مذاکره با چلسی برای جذب امرسون پالمیری است تا به هر شکل ممکن او را به پایتخت ایتالیا بکشاند.

دیلی تلگراف:

* علیرغم تردیدها در مورد اینکه آیا باشگاه می‌خواهد او را حفظ کند یا خیر، قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن به طور خودکار تمدید خواهد شد.

* آدرین رابیو می‌خواهد یوونتوس را ترک کند و به یک باشگاه لیگ برتری بپیوندد، این درحالی است که هنوز از هیچ باشگاهی، به او پیشنهادی نرسیده است.

سان اسکاتلند:

* بر اساس یک گزارش، گلن کامارا بازیکن ایرلندی تیم فوتبال داندی یونایتد، هدف نقل و انتقالاتی تیم فوتبال برایتون است.

باشگاه بیرشات ویلریج هلند به باشگاه هارتس اسکاتلند گفته است که قصد ندارند مهاجم اسکاتلندی (لارنس شانکلند) را در تابستان امسال به آنها بفروشند.

کد خبر 583795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.