ایران ۳ _ آمریکا صفر/ یک پیروزی ناباورانه!

بازیکنان جوان ایران، شکستی برای آمریکا رقم زدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران امشب پنجشنبه _دوم تیرماه_ در سومین روز هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ مقابل آمریکا قرار گرفت.

رقابت دو تیم در ست نخست پایاپای شروع شد، اما بازیکنان دو تیم کمی استرس داشتند. به مرور زمان تیم ایران برتری خود را به حریف دیکته کرد به گونه‌ای که در وقت فنی ست نخست ۱۲ بر هفت از آمریکا پیش افتاد. برتری تیم ایران در این ست ادامه یافت و شاگردان عطایی ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند.

آمریکایی‌ها در ست دوم اشتباهات کمتری داشتند و رقابت دو تیم نیز نزدیک پیش رفت، اما وقت استراحت فنی این ست نیز ۱۲ بر ۹ به سود ایران شد. در امتیاز ۱۶ بر ۱۱ به سود ایران سرمربی آمریکا وقت استراحت گرفت تا از افزایش اختلاف امتیاز دو تیم جلوگیری کند و سپس آمریکایی‌ها سه امتیاز متوالی به دست آوردند تا عطایی وقت استراحت بگیرد.

در این ست دو تیم در امتیاز ۱۷ برابر شدند و رقابت تا امتیاز ۲۷ نیز برابر پیش رفت تا در نهایت تیم ایران این ست را به لطف نگاه تیزبین وادی و درخواست ویدئو چک به دلیل عبور پای بازیکن آمریکا از خط تور، ۲۹ بر ۲۷ ببرد و تیم ایران در ست شماری دو بر صفر از حریف پیش افتاد.

جنگندگی بازیکنان ایران در ست سوم نیز ادامه یافت و به‌رغم تلاش بازیکنان آمریکا ست سوم نیز با امتیاز ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران به پایان رسید تا مردان والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به سومین برد خود دست یابند.

مردان والیبال ایران ساعت ۱۸ روز جمعه _سوم تیرماه_ در سومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف برزیل می‌روند.

کد خبر 583774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.