کمیته نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان تشکیل شده است

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان گفت: شعار ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، «ثبت‎نام مطلوب، نظارت همگانی و عدالت آموزشی» است، در این راستا در استان اصفهان و به تبع آن در شهرستان گلپایگان کمیته نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر عبیری امروز- پنجشنبه- دوم تیرماه- در حاشیه مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری شهرستان گلپایگان که در سالن اداره ارشاد برگزار شد، اظهار کرد: شرکت دانش‌آموزان در مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری و جشنواره‌های مختلف عامل پرورش استعداد و رشد آنان در ساحت‌های مختلف تربیتی است.

وی افزود: ۷۰۰ دانش‌آموز گلپایگانی در مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری حائز رتبه‌های برتر شدند که امروز از ۴۴۴ آنان تجلیل شد، و به زودی از سایر برگزیدگان نیز تجلیل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان با بیان اینکه دغدغه مسئولان نظام تعلیم و تربیت کشور تربیت و پرورش دانش‌آموزان است، خاطرنشان کرد: در شهرستان گلپایگان برای جبران کلاس‌های آموزشی و تربیتی پایگاه اوقات فراغت تابستانه در کانون‌های فرهنگی و پژوهش سرای گلپایگان دایر شده است.

عبیری از تصویب سه مصوبه برای آموزش و پرورش گلپایگان در سفر استاندار اصفهان و وزیر اقتصاد و امور دارایی به شهرستان گلپایگان خبر داد و تصریح کرد: با تخصیص اعتبار مدرسه مسکن مهر، مدرسه خیر ساز طاهری در شهرک الوند (با پیشرفت ۶۰ درصدی)، مدرسه خیر ساز حبیب الهی تکمیل و مدرسه اشرفی اصفهانی بازسازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجباری برای کمک اولیا به مدارس نیست، اما مدارس برای اداره امور خود نیازمند کمک‌های مردمی است، تاکید کرد: شعار ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ «ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی و عدالت آموزشی» است؛ لذا در استان اصفهان و به تبع آن در شهرستان گلپایگان کمیته نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان تشکیل شده است.

کد خبر 583712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.