دو برابر شدن حمل نفت و فرآورده‌های نفتی در ۷ ماه گذشته

مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران بر سه موضوع کلیدی حل چالش‌های منابع انسانی، توسعه و نوسازی ناوگان و همچنین توجه و تمرکز بر استفاده از توان داخل تاکید کرد و گفت: دستاورد دو برابر شدن حمل نفت و فرآورده‌های نفتی در هفت ماه گذشته از افتخارات شرکت ملی نفتکش ایران است.

به گزارش ایمنا و به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، رئیس و اعضای هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت در بازدید از کشتی‌های شرکت ملی نفتکش در منطقه خارک از تلاش‌ها و مجاهدت‌های دریانوردان ناوگان این شرکت قدردانی کردند.

عبدالحسین بیات، رئیس هیأت رئیسه صندوق نفت در این بازدید که به مناسبت چهارم تیرماه، روز جهانی دریانورد انجام شد، اظهار کرد: خدا را شاکر هستم که موقعیتی پیش آمد تا بتوانیم از نزدیک حال و هوای محیط و شرایط کار شما دریانوردان را احساس و درک کنیم.

وی با تبریک روز جهانی دریانورد گفت: فرصت را مغتنم شمرده به مناسبت این روز از تلاش و زحمات تمامی دریانوردان ایران بخصوص دریانوردان شرکت ملی نفتکش به عنوان افتخار کشور قدردانی می‌کنم و انشااله جامعه هم بتواند در این روز قدردان و سپاسگزار تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و مساعی ارزشمند و اثربخش شما باشد.

رئیس هیئت رئیسه صندوق نفت سپس در بیان اهمیت نقش و فعالیت فعالان و دست اندرکاران حوزه نفت کشور به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: زمانی که مقام معظم رهبری در سال ۹۰ و در دل تحریم‌ها از منطقه عسلویه بازدید کردند فرمودند کار کسانی که در این حوزه و به تعبیر حقیر از میدان تا بازار فعالیت می‌کنند، جهادی است.

کد خبر 583709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.