طوفان لحظه‌ای و خیزش گردوخاک در مناطق شرق و جنوب شرق استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تا اواخر امروز در مناطق شرق و جنوب شرق استان شاهد وزش باد شدید تا شدید، طوفان لحظه‌ای، خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهیم بود.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تشریح وضعیت جوی استان اصفهان در ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد: تا اواخر امروز در مناطق شرق و جنوب شرق استان شاهد وزش باد شدید تا شدید، طوفان لحظه‌ای، خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی خواهیم بود.

وی افزود: در این شرایط جوی احتمال بروز آسیب به سازه‌های موقت، تابلوها. درختان و اختلال در تردد در محورهای مواصلاتی نیمه شرقی و محورهای اصفهان، نائین، یزد به علت کاهش دید وجود خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم به علت کاهش دید اصول ایمنی را در تردد جاده‌ای رعایت و از فعالیت‌های کوهنوردی و ترددهای جاده‌ای در مناطق شرق استان تا ۲۴ ساعت آینده اجتناب کنند.

وی تصریح کرد: تمام عوامل امدادی در مناطق شرقی استان اصفهان آماده‌باش هستند و به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های منطقه شرق استان تاکید شده است سازه‌های موقت، المان‌های ناپایدار شهری و جاده‌ای و تأسیسات کشاورزی را در برابر تندباد و گردوغبار محلی با رعایت اصول حفاظتی و بهداشتی استحکام ببخشند.

کد خبر 583705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.