عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم تیرماه

در این بسته خبری از انتخاب شهردار جدید پیشوا تا رونمایی از تنها تور مجازی ٣۶٠ درجه ایران در شهرضا رونمایی و پاکسازی دیوارنوشته‌های غیرمجاز در قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

توسعه ورزش همگانی رویکرد شهرداری بهار

مهدی مجیدی شهردار بهار گفت: توسعه ورزش همگانی رویکرد سلامت محور در ارائه خدمات و برنامه‌های مدیریت شهری برای تأمین رفاه و سلامت شهروندان است.

شهردار جدید پیشوا انتخاب شد

اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا با بررسی برنامه‌های ارائه شده از سوی چند گزینه تصدی مسئولیت شهرداری، سید جمال محمدی به عنوان شهردار جدید پیشوا انتخاب شد.

سبزعلی‌آباد؛ نیازمند توجه مسئولان

علی یعقوبی، شهردار هشتگرد از وجود بافت فرسوده و معابر کم‌عرض در محله سبزعلی این شهر خبر داد و گفت: به‌منظور بهبود وضعیت این محله لازم است دستگاه‌های حاکمیتی وارد عمل شوند.

انتخاب شهردار شهر درگهان

عبدالله سرودی» به عنوان پنجمین شهردار شهر درگهان شهرستان قشم طی مراسمی رسمی با حضور محمد محمدحسینی فرماندار این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد.

بی‌عدالتی و توسعه نامتوازن شهری در گرگان

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان به توسعه نامتوازن شهری و فقدان عدالت در برخی نقاط گرگان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با شعار محله‌محوری و قرارگاه جهادی توسعه محلات شاهد رضایتمندی بیشتر مردم این مناطق باشیم.

رونمایی از تنها تور مجازی ٣۶٠ درجه ایران در شهرضا

محمد مهدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهرضا گفت: برای نخستین بار تور مجازی ٣۶٠ درجه شهرضا در ایران به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه و تدوین شده است.

پاکسازی و رنگ‌آمیزی دیوارنوشته‌های غیرمجاز در قزوین

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از پاکسازی و رنگ آمیزی دیوارنوشته‌های غیرمجاز سطح شهرک دانش و پل امام رضا (ع) قزوین خبر داد.

طرح شناسایی ساختمان‌های ناامن در پره‌سر

پژمان اکبری، شهردار پره‌سر از اجرای طرح شناسایی ساختمان‌های ناامن در این شهر خبر داد و گفت: براساس نامه و دستورالعمل ابلاغی سازمان بازرسی استان گیلان و دادستان به شهرداری پره‌سر، ساختمان‌های ناامن در سطح این شهر باید شناسایی و ایمن‌سازی شود.

کد خبر 583697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.