آغاز ممیزی املاک و اراضی شهر از هفته آینده

مدیر درآمد شهرداری بندرعباس گفت: ممیزی املاک و اراضی بر افزایش درآمد شهرداری نقش به‌سزایی دارد و از ابتدای تیرماه کار ممیزی املاک و اراضی در شهر بندرعباس آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید بارانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس ماده ۹ قانون نوسازی و عمران شهری، تمام مستحدثات و املاک شهر بندرعباس باید ممیزی و برداشت شود.

وی افزود: آخرین ممیزی در شهر بندرعباس مربوط به سال ۹۲-۹۳ بوده است و در سال جاری پس از برداشت تصاویر هوایی که طی یک ماه اخیر صورت پذیرفته ممیزی بر همین مبنا آغاز می‌شود.

مدیر درآمد شهرداری بندرعباس کمک به عمران، توسعه و آبادانی بیشتر و رضایت‌مندی شهروندان را از مهمترین مزایای این طرح دانست و خاطرنشان کرد: اجرای طرح ممیزی املاک موجب می‌شود برنامه ریزی های آینده شهرسازی بر اساس اطلاعات دقیق صورت گیرد.

بارانی تصریح کرد: به منظور بررسی دقیق‌تر و همچنین توسعه شهری از کلیه شهروندان، مالکین و صاحبان مشاغل خواهشمندیم در اجرای این طرح با ممیزین شهرداری، همکاری لازم داشته باشند.

وی گفت: پیش بینی می‌شود که در اجرای این طرح قریب به ۳۰۰ هزار ملک در شهر بندرعباس ممیزی و اطلاعات آن بررسی شود.

مدیر درآمد شهرداری بندرعباس افزود: ۸۰ نفر نیروی ستادی و میدانی در اجرای این طرح فعالیت خواهند داشت و مدت زمان اجرای این طرح ۶ الی ۸ ماه پیش بینی می‌شود.

کد خبر 583669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.