رونق گردشگری سمنان با عبور آزادراه حرم تا حرم

رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان گفت: عبور آزادراه حرم تا حرم از سمنان باید پیشرفت و رونق گردشگری شهر را به دنبال داشته باشد و تنها اهداف و منافع سرمایه‌گذار نباید در نظر گرفته شود.

حسین موسوی‌دلازیانی در حاشیه نشست هم‌اندیشی مسئولان، اصحاب رسانه، کارشناسان با شهردار، اعضای شورای شهرستان و سرپرست فرمانداری سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عبور آزادراه حرم تا حرم از سمنان باید پیشرفت و رونق گردشگری شهر را به دنبال داشته باشد و تنها اهداف و منافع سرمایه‌گذار نباید در نظر گرفته شود.

وی افزود: در این نشست مسئولان، اصحاب رسانه، کارشناسان و فعالان شهر سمنان به بررسی و تبادل نظر در رابطه با چگونگی مسیر عبور آزادراه حرم تا حرم و آسیب‌ها و فواید آن برای شهر پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به نقشه کنونی که یکی از گزینه‌ها برای مسیر آزادراه است، مسیر اصلی به شکلی تعریف شده است که زائران حرم رضوی، نمی‌توانند از شهر سمنان بازدید کنند و این امر باعث می‌شود تا تمام هزینه‌های مدیریت شهری در ورودی شهر بی‌ثمر شود.

وی تصریح کرد: در جمع‌بندی نظرات کارشناسان و مسئولان و فعالان حاضر در جلسه مشخص شد که عبور آزادراه حرم تا حرم از ضلع شمال و جنوب شهر سمنان منفعتی برای شهر ندارد و در برنامه اجرایی این آزادراه باید منافع شهر نیز دیده شود.

کد خبر 583648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.