پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه بازارچه سنتی شهرداری ساوه

معاون عمرانی شهردار ساوه از پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه مشارکتی بازارچه سنتی شهرداری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

محمدحسن افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن بیان اینکه این پروژه در مرکز شهر ساوه در حال احداث است، اظهار کرد: با پایان عملیات سفت‌کاری، این پروژه وارد فاز نازک‌کاری و نما شده است و امیدوار هستیم با توجه به تلاش سرمایه‌گذار بخش خصوصی، این بازارچه تا مهرماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی به دیگر پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری اشاره کرد و افزود: درحال‌حاضر پروژه کمربندی جنوب به طول سه کیلومتر با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

معاون عمرانی شهردار ساوه خاطرنشان کرد: چهار کیلومتر از پروژه ۹ کیلومتری کمربندی شرق با پایان عملیات زیرسازی آماده جدول‌گذاری است و دو کیلومتر آن جدول‌گذاری شده است.

افشاری به پروژه شهرک صنوف مزاحم اشاره کرد و ادامه داد: ۷۰ درصد عملیات خاک‌برداری، ۶۰ درصد جدول‌گذاری و ۵۰ درصد تأسیسات زیرساختی در حال اجرا است.

وی به فعالیت‌های شهرداری ساوه در راستای مناسب‌سازی معابر اشاره کرد و گفت: از ابتدای فعالیت مدیریت شهری در دوره ششم، ۱۰ هزار مترمربع عملیات کفپوش معابر در شهر انجام شده است.

معاون عمرانی شهردار ساوه تصریح کرد: پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه دیوار ساحلی به طول ۵۰۰ متر، اجرای ۱۵ کیلومتر جدول‌گذاری معابر خاکی سطح شهر، پیشرفت ۶۵ درصدی پل کمربندی جنوب، عقد قرارداد جهت تکمیل ساختمان جدید و پارک خطی شهرک علوی از دیگر پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری ساوه است.

کد خبر 583620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.