اصفهان سرمایه‌پذیرتر شده است/ لزوم رفع مشکلات زیربنایی در محلات

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسانه‌ها می‌توانند در عرصه جذب سرمایه‌گذار در بخش نرم‌افزاری کمک حال شهر باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزانه کلاهدوزان در جلسه هم‌اندیشی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر با مدیران رسانه‌های شهر اصفهان با موضوع «مسائل شهری و نقش رسانه‌ها در جلب مشارکت مردم در اداره شهر»، اظهار کرد: پارادایمی به نام سرمایه‌گریزی در اصفهان در اذهان نقش بسته است که برخی نیز به آن دامن می‌زنند.

وی افزود: اصفهان نسبت به گذشته سرمایه‌پذیرتر شده است، به طوری که مصادیق مختلفی از جلب سرمایه در حال رقم خوردن است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تصریح کرد: امروز سرمایه‌پذیری تنها به ساخت‌وساز ساختمان نیست، چه بسا که شاهد ورود سرمایه‌گذاران در عرصه نرم‌افزاری، تکنولوژی و دانش‌بنیان هستیم؛ به طوری که امروز ۲۵ درصد از شرکت‌های ساخت تجهیزات پزشکی در اصفهان مستقر است.

وی خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌ها می‌توانند در عرصه جذب سرمایه‌گذار در بخش نرم‌افزاری کمک حال شهر باشند. شاید یکی از دلایلی که اتفاقات بزرگ اصفهان، رسانه‌ای نمی‌شود به اخلاق مردم اصفهان بازمی‌گردد که تا یک کار به نتیجه مطلوب نرسد، آن را رسانه‌ای نمی‌کنند.

کلاهدوزان با اشاره به فعالیت مطلوب استارت‌آپ‌ها در اصفهان گفت: اصفهان ظرفیت‌های علمی بی‌نظیری دارد و در واقع کریدور علم و فناوری است که باید در این عرصه بیشتر کار رسانه‌ای انجام شود.

وی اضافه کرد: امروز مسئله محله‌محوری محدود به حضور در محله و رویدادمحوری نیست، بلکه احصای مشکلات و آسیب‌های محلات و رفع زیربنایی چالش‌ها در حال رقم خوردن است.‌

کد خبر 583599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.